اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2013
22:16 سه شنبه، 15ام مردادماه 1392
کد خبر: 56584

ام‌تی‌ان ارزشمندترین برند آفریقای جنوبی شد

بر اساس نتایج نظرسنجی‌ موسسه BrandFinance، ام تی ان امسال نیز برای دومین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین برند آفریقای جنوبی معرفی شد.
 
به گزارش ایسنا، نظرسنجی 50 برند برتر که توسط BrandFinance در سال 2012 انجام شد، به بررسی ارزش مالی برند شرکت‌هایی می‌پردازد که در داخل و خارج از آفریقای جنوبی فعالیت می‌کنند.
 
به ‌گفته‌ی جنیفر فارستر، مدیرکل بازاریابی گروه ام‌تی‌ان، برند ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی طی 19 سال گذشته و با مشارکت مشتریان، به برندی با حدود 200 میلیون مشتری در 22 کشور دنیا تبدیل شده است.
 
بنا بر گزارش BrandFinance، برند ام‌تی‌ان با ارزش 43 میلیارد رند تقریباً دو برابر ارزشمندتر از نزدیک‌ترین رقیبش در آفریقای جنوبی است.
 
بر اساس این گزارش جایگاه ام‌تی‌ان به عنوان ارزشمندترین برند آفریقای جنوبی به دلیل ‌عملکرد مالی قوی از هر تهدیدی مصون است.
 
اولی اِشمیتز، مدیرعامل BrandFinance در آفریقای جنوبی، گزارش داد: «بررسی‌های ما نشان می‌دهد که ارزش ترکیبی 50 برند برتر آفریقای جنوبی با 8+ درصد افزایش نسبت به سال 2012 به میزان 292 میلیارد رسیده است. درحالیکه بخش فن‌آوری در حال حاضر ارزشمندترین برندهای جهانی را عرضه می‌کند، در آفریقای جنوبی ارزشمندترین بخش‌ها، بانکداری و مخابرات است. این واقعیت تأکیدی است بر این نکته که برقراری ارتباط همچنان ازجمله اولویت‌های کشورهای قاره آفریقا است و بنابراین شرکت‌های مخابراتی نظیر ام‌تی‌ان نیز همچنان بر مسند قدرت باقی می‌مانند.»
 
همچنین در ماه مِی سال 2013، ام‌تی‌ان به عنوان تنها برند آفریقایی در فهرست 100 برند برتر جهانی Millward-Brown BrandZ جایگاه نخست را در بین سایر برندهای آفریقایی کسب کرد. درنظرسنجی سال گذشته ام‌تی‌ان در رتبه 88 قرار گرفته بود و در سال 2013 موفق شد ضمن افزایش 23 درصدی ارزش برند خود، با 9 پله صود به جایگاه 79 ارتقاء یابد.
 
فهرست 50 برند برتر در BrandFinance ارزشی بالغ بر 300 میلیارد رند دارد و این مبلغ سهم 400 شرکت به ثبت رسیده از مجموع سرمایه 9 تریلیون رندی بازار بورس ژوهانسبورگ (JSE) است.
 
تِب ایکالافنگ، رئیس و بنیان‌گذار BrandFinance آفریقا و رهبری برند آفریقا عنوان کرد: «نتایج نشان می‌دهند که آفریقای جنوبی مهم‌ترین سازنده نام‌های تجاری در قاره آفریقا است و به واسطه موفقیت و سرعتی که ام‌تی‌ان (ارزشمندترین برند جهانی آفریقا) در کسب‌وکار و در میان برندهای دیگر ایجاد کرده است، همچنان در این زمینه الهام‌بخش است. این نظرسنجی‌نه تنها معیار را برای 50 شرکت برتر فراهم می‌کند، بلکه مبنایی برای رشد و توسعه سایرین نیز می‌باشد.»
 
فارستر افزود: «تلاش ما بر این است که با حمایت مالی و یا انجام فعالیت‌هایی که موجب دلگرمی افراد می‌شوند، در زندگی مشتریان نقش داشته باشیم و با ابتکار و نوآوری تنوع محصولات و خدمات خود را در جهت تأمین نیازهای گوناگون مشتریان وپاسخگوی به چالش‌های اجتماعی-اقتصادی جوامع محل فعالیت از طریق سرمایه‌گذاری انسانی افزایش دهیم. این راهکار در چشم‌انداز جدید شرکت، یعنی «معرفی دنیای دیجیتال و جسورانه جدید ام‌تی‌ان به مشتریان» و همچنین مأموریت شرکت یعنی «بهبود قابل توجه زندگی مشتریان» دنبال می‌شود".
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.