اپراتورها

تلفن همراه

August 6, 2013
22:17 سه شنبه، 15ام مردادماه 1392
کد خبر: 56585

رایتل: مردم منتظر برقراری تماس تصویری باشند

خانعلی مدیر روابط عمومی رایتل در گفت‌و‌گو با وبسایت تراز با اشاره به اینکه بر اساس آخرین صحبت‌های وزیر ارتباطات، تا پایان ماه جاری تکلیف پیوست فرهنگی رایتل مشخص می‌شود گفت:این پیوست به دنبال ساختاردهی به ضوابط حاکم بر تکنولوژی وارد شده به کشور است و شامل اصولی است منطبق بر قوانین اجتماعی و حکومتی که مشترکان را نسبت به این قوانین و البته حقوق آن‌ها آگاه کرده تا در صورت ایجاد هرگونه مشکل ، برخوردی قانونی مطابق پیوست با خاطیان صورت گیرد.
 
وی در ادامه افزود: بحث پیوست فرهنگی رایتل مدیریتی، حقوقی، سیاسی، اجتماعی، تعلیم تربیت و مشاوره‌ای است و طبیعتا بحثی علمایی است و نمی‌توان به آن وارد و یا در مورد آن اظهار نظر کرد.
 
خانعلی در ادامه با بیان اینکه امیدواریم با تایید و ارایه این پیوست مشکل رایتل در ارایه سرویس‌هایش حل شود گفت:تدوین این پیوست هرچه عقب افتد به اول به ضرر کاربران و در نهایت به ضرر اپراتور  خواهد بود چرا که رایتل تنها اپراتورکشور است که مجوز ارایه خدمات صوت و تصویر را دارد و اینگونه مشکلات تنها باعث می‌شود امکان دسترسی مردم به خدمات نوین با تاخیر روبه‌رو شود.
 
به گزارش تراز، قرارداد تدوین پیوست فرهنگی رایتل با دانشگاه‌های امام صادق (ع) و علامه طباطبایی و حوزه علمیه قم و وزارت ارتباطات اواخر تیر ماه منعقد و قرار بر این است که تا پایان مرداد ماه تکلیف آن مشخص شود در همین رابطه رییس دانشگاه علامه طباطبایی درباره زمان اتمام تدوین پیوست فرهنگی رایتل گفت:نمی‌توان زمان مشخصی برای آن اعلام کرده اما مقدمات کار آماده شده، قرارداد درحال تنظیم است و براساس برنامه ریزی و زمان‌بندی که صورت می گیرد این کار انجام خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.