تلفن همراه

گوشی

August 6, 2013
22:41 سه شنبه، 15ام مردادماه 1392
کد خبر: 56594

فهرست پرسرعت‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان منتشر شد

کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود فهرست پرسرعت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی را منتشر کردند و امکانات هر یک از آن‌ها را توضیح دادند.
 
به گزارش فارس به نقل از اس‌اف‌گیت، این روزها گوشی‌های هوشمند با انواع مختلف و قابلیت‌های متفاوت به دست کاربران جهانی می‌رسند و هر یک از آن‌ها امکانات متفاوتی را شامل می‌شوند تا بتوانند به نوعی توجه بیشتری را از کاربران جلب کنند.
 
تولیدکنندگان تلفن‌همراه که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را بسیاری رقابتی می‌دانند، با تمرکز بر بخش‌های مختلف این محصول سعی بر جذب سهم هرچه بیشتری در بازار جهانی دارند و در این میان تاکید بر سرعت پردازش اطلاعات در گوشی از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شود که می‌تواند محصول آن‌ها را از دیگر گوشی‌های هوشمند مشابه موجود در بازار متمایز کند.
 
کارشناسان بر اساس آخرین بررسی‌های خود فهرست پرسرعت‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی را منتشر کردند و امکانات هر یک از آن‌ها را توضیح دادند. این فهرست به قرار زیر است:
 
• گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ – امتیاز 4.5 از 5 – این گوشی هوشمند شامل نسخه 4.2.2 سیستم‌عامل اندروید می‌شود و از مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به دوربین باکیفیت، پردازنده چهارهسته‌ای پرقدرت، طراحی مناسب و پشتیبانی از فناوری ارتباطی NFC اشاره کرد. البته این گوشی مشکلاتی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پایین بودن کیفیت نمایشگر، بدنه پلاستیکی، دکمه اصلی غیرحسی اشاره کرد.
 
• گوشی هوشمند Galaxy Note II سامسونگ – امتیاز 4 از 5 – این محصول نمایشگر باکیفیتی دارد که برای پخش تصاویر ویدیویی و انجام بازی‌های رایانه‌ای مناسب است. این گوشی شامل پردازنده چهارهسته‌ای، دوربین باکیفیت و باتری پردوام می‌شود و از مهم‌ترین مشکلات آن می‌توان به مشکلات نمایشگر به هنگام استفاده از قلم هوشمند اشاره کرد.
 
• گوشی هوشمند HTC One – امتیاز 4 از 5 – این گوشی هوشمند با بدنه فلزی خود طراحی بسیار زیبایی دارد و شامل پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای و نمایشگر 4.7 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل می‌شود. مشکل این گوشی عدم پشتیبانی از کارت حافظه SD و عدم قابلیت تعویض باتری است.
 
• گوشی هوشمند LG Optimus G Pro – امتیاز 4 از 5 – این گوشی هوشمند از شبکه مخابراتی LTE پشتیبانی می‌کند و با قیمت پایین، قدرت و سرعت بالا را در اختیار کاربران می‌گذارد. البته این گوشی به صورت غیرکاربردی بزرگ طراحی شده است و باتری آن توان لازم را ندارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.