اپراتورها

تلفن همراه

August 12, 2013
18:07 دوشنبه، 21ام مردادماه 1392
کد خبر: 56717

خدمات تیم کارت پرسپولیس چیست؟

مراسم رونمایی از سیم کارت پرسپولیس با نام "تیم کارت" برگزار شد.
 
مراسم رونمایی از تیم کارت پرسپولیس با حضور رویانیان و صدوقی مدیرعامل همراه اول با حضور خبرنگاران در ساختمان همراه اول برگزار شد. این جلسه که قرار بود ساعت 15 برگزار شود به دلیل ناهماهنگی‌های موجود 15:30 آغاز شد.
 
در آغاز این جلسه نماینده همراه اول با ذکر توافقات انجام شده میان باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل این شرکت گفت: با توجه به خیل عظیم مشترکان همراه اول ما تلاش کردیم تا با قراردادی میان این باشگاه و هوادارانش رابطه نزدیک‌تر ایجاد کنیم و با ایجاد یک شبکه اجتماعی که مدیریتش بر عهده باشگاه پرسپولیس است، جمعیت هواداری پرسپولیس را به حمایت تیم‌شان تشویق کرده باشیم. همچنین برنامه داریم برای مشترکان فعلی همراه اول هم بسته‌هایی معرفی کنیم تا بتوانند به پرسپولیس از این طریق کمک کنند.
 
در این جلسه در چهار محور، راه‌های درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس از طریق همراه اول معرفی شد: 1- تیم کارت که هواداران پرسپولیس با خرید آن علاوه بر 2 هزار تومان شارژ رایگان 90 دقیقه مکالمه رایگان به اضافه یک ماه آوای انتظار پرسپولیس که از سوی خود باشگاه پرسپولیس ساخته شده، به علاوه عضویت رایگان شش ماهه در کانون هواداران پرسپولیس. 2- سرویس حمایت مالی هواداران پرسپولیس که از طریق این سرویس و سامانه پیامکی 804040 هواداران پرسپولیس می‌توانند با پرداخت پول از قبض‌های دائمی و سیم‌کارت‌های اعتباری خود علاوه بر گرفتن کارت‌های ستاره‌دار به پرسپولیس کمک کنند. 3- تقسیط کارت هواداری پرسپولیس؛ در این پروژه تلاش شده تا هواداران پرسپولیس که نمی‌توانند همه مبلغ هواداری این تیم را تهیه کنند، در 6 قسط از طریق تیم‌ کارت‌های خود نسبت به پرداخت پول این کارت‌ها اقدام کنند. 4- سرویس‌های پیامکی پرسپولیس؛ در این پروژه هواداران با پیامک به شماره 2040 عضو سرویس‌های پیامکی که شامل مربی ورزشی، خبرنامه، روزنامه پرسپولیس، تالار گفت‌وگوی علی پروین که در آن هواداران با علی پروین می‌توانند به صورت چت صحبت کنند و از تالار گفت‌وگوی پرسپولیسی‌ها بهره‌مند شوند.
 
پیش از این هواداران پرسپولیس از طریق در صورت ارتباط با سامانه پیامکی 8040 و پرداخت 5 هزار تومان در صورت هر برد باشگاه پرسپولیس 15 دقیقه مکالمه رایگان و 30 پیامک رایگان به علاوه اخبار این تیم را برنده می‌شدند. نکته پایانی پروژه تعریف شده برای باشگاه پرسپولیس پرداخت الکترونیکی به نفع این تیم از طریق کارت‌های بانکی است. هواداران پرسپولیس با شماره‌گیری #9*720* می‌توانند به هر اندازه که می‌خواهند از حساب بانکی‌شان پول به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند.
 
به گزارش تسنیم، رویانیان پس از این به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه این نوع اقدامات چقدر به بودجه باشگاه پرسپولیس کمک کند، تاکید کرد: امیدوار هستیم همکاری ما با همراه اول چیزی حدود 15 تا 20 درصد بودجه پرسپولیس را تامین کند. البته اگر خوب کار شود و همراه اول هم حق ما را بدهد حتی می‌توانیم تا 25 درصد بودجه خود را از این طریق تامین کنیم. تمام این اتفاقات و اعداد و ارقام به استقبال هواداران بستگی دارد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.