مخابرات فضایی

August 18, 2013
0:12 یکشنبه، 27ام مردادماه 1392
کد خبر: 56830

پیام خداحافظی آخرین وزیر ارتباطات احمدی‌نژاد خطاب به مدیران و کارکنان بخش ارتباطات کشور

nami.jpg

دکتر نامی در یک پیام خداحافظی خطاب به کارکنان و مدیران بخش ارتباطات کشور گفت: همکاران ارجمند و مدیران گرامی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سپاس خدای را که توفیق خدمت بی منت به بندگانش را نصیب ما کرد و عنایت فرمود تا بخشی از عمر خویش را در جمع باصفا و پرمحبت شما همکاران گرامی سپری کنم.
به یقین ادعا می‌کنم که در طول این مدت هر چند اندک، بهره فراوانی از آموزه‌های انسانی، اخلاقی ، علمی و فنی شما مدیران توانمند و همکاران پرتلاش و متخصص محترم نصیب اینجانب شده است.
با توجه به عنایت و لطف خداوند قادر به مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، فرصتی پیش امد تا مسیر رشد و تعالی خدمات این وزارتخانه به آحاد جامعه با سرعتی بیشتر و شتابی بی‌وقفه طی شود، امید است توجه پرمهر خداوند سبحان همچنان به روند خدمت بی منت و تاثیرگذاری این وزارتخانه ارزشمند در جامعه اسلامیان بیفزاید.
دولت نهم و پس از آن دولت دهم با چهار شعار عدالت گستر، مهرورزی، خدمت رسانی و پیشرفت و تعالی همه جانبه کشور پا به عرصه خدمت نهاد و در طول قریب به هشت سال توانست اقدامات خود را در زمینه‌های گوناگون سازماندهی کند. دولتی که خود را خادم مردم و در کنار مردم دانسته و کوشیده در این 8 سال فاصله خود با ولی نعمتان را کوتاه کند.
به گواهی آمار، پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، همگام با تحول در دیگر عرصه‌ها، رشد چشمگیری در خدمت رسانی و تامین نیازهای ارتباطی هموطنان صورت گرفت . در این بین، تحولات فزاینده فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و ضرورت بهره‌مندی هموطنان از آنها، رویکرد مسئولان ارتباطی کشور را به بهره‌گیری از این فناوریها سوق داد. به طوری که دولت دهم را از این حیث می‌توان نخستین دولت الکترونیکی جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
از جمله مهمترین دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این هشت سال می‌توان به راه‌اندازی دیتاسنترملی، اجرای شبکه ملی اطلاعات و پرتاپ ماهواره‌های ارتباطی اشاره کرد.
بی شک شوق پرواز و میل به شکوفایی ، گوهر گرانبهایی است که اگر در وجود تک تک شما همکاران عزیز نبود، رسیدن بدین مقصود و جایگاهی که اکنون وزارتخانه در آن قرار دارد غیر ممکن می نمود.
اکنون که امانت مسئولیت در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را واگذار نموده و توفیق همکاری بیشتر با شما گرامیان را از دست می‌دهم بر خود لازم و واجب می‌دانم ضمن خداحافظی و حلالیت طلبی از کلیه کارکنان و مدیران وزارتخانه، از خدمات بی دریغ و خالصانه همه همکاران تلاشگر و عزیزم در بخش‌های مختلف وزارتخانه و همچنین از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری که در این مدت در انعکاس عملکرد و فعالیت‌های وزارتخانه کمال همکاری را داشته‌اند، تقدیر و تشکر به عمل آورم.
در پایان برای دولت یازدهم به خصوص وزیر محترم جدید وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جناب آقای دکتر محمود واعظی آرزوی توفیق و سرافرازی دارم و امیدوارم که خدواند سبحان توفیق خدمتگذاری و تلاش در راه اعتلای جمهوری سلامی ایران را به همه ما عطا فرماید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.