اپراتورها

تلفن همراه

August 18, 2013
0:16 یکشنبه، 27ام مردادماه 1392
کد خبر: 56831

پوررنجبر: مخابرات تهران با تشکیل اتاق فکر میدان داری کند

Ashnaye_Aval-TCI-PSTN.jpg

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات ایران نیازمند شرکت مخابرات استان تهران است و این شرکت باید شاخص و الگویی برای سایر شرکت‌های مخابراتی باشد، بنابراین لازم است با تشکیل اتاق فکر و طرح ایده و نظر بصورت تهاجمی عمل کند.
 
به گزارش پیام تهران آنلاین پوررنجبر که برای افتتاح دو پروژه شنبه 26 مرداد ماه در شرکت مخابرات استان تهران حضور یافته بود، با بیان این که شرکت مخابرات استان تهران بطور ذاتی دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و جامع است افزود:‌ مخاطبان این شرکت مخاطبان همه‌جانبه و کارکنان آن افرادی با سابقه و باتجربه هستند که باید به شرکتی استاندارد تبدیل و الگویی برای سایر شرکت‌های مخابرات استانی باشد. 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مهندس صیدی مدیرعامل مخابرات استان تهران  ،خواستار تدوین مشخصه‌هایی قابل صدور برای سایر استان‌ها شد و تصریح کرد:‌ از شرکت مخابرات استان تهران انتظار داریم همچون همیشه به عنوان الگویی برای سایر استان‌ها عمل کند و مدیران آن با طرح ایده ، بصورت تهاجمی وارد عمل شوند.
 
گفتنی است در این نشست که به منظور افتتاح سالن ورزشی ساختمان شاهد و بعد از آن افتتاح سیستم گاز کنترل مرکز مانیتورینگ شرکت مخابرات استان تهران برگزار شد،‌ علی  عرب معاون مالی ، اداری و تدارکاتی مدیرعامل و علی بیگی مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی و بودجه به ارایه گزارشی از وضعیت موجود شرکت مخابرات استان تهران پرداختند و پس از افتتاح سالن ورزشی ساختمان شاهد، مهندس پوررنجبر به همراه مهندس صیدی با حضور در مرکز مانیتورینگ شرکت مخابرات استان تهران،‌ سیستم گاز کنترل این مرکز را افتتاح کرد.
 
شایان ذکر است در مرکز مانیتورینگ، سیدصادق زبرجد مدیرکل دفتر حراست و محمد رجبی رییس اداره حفاظت فیزیکی این دفتر به ارایه روند پیشرفت‌ها و تحولات انجام گرفته شده در این دفتر و تشریح ویژگی‌ها و ظرفیت‌های بالای بوجود آمده ناشی از تأسیس و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پرداختند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.