اپراتورها

تلفن همراه

August 19, 2013
20:10 دوشنبه، 28ام مردادماه 1392
کد خبر: 56856

قطع همراه اول باعث مشکلاتی برای مردم استان بوشهر شد

این قطعی ها در روز پنجشنبه گذشته از ساعت ۹ صبح آغاز و تا شامگاه آن روز ادامه یافت و در روزیکشنبه نیز در اواسط وقت اداری تا بعدازظهر مشترکان را از این خدمات ارتباطی بی بهره کرد. 
 
قطعی و کاهش سرعت اینترنت مدت ها دامنگیر شهرهای شمالی استان بوشهر شده که امید می رود مسوولان ذی ربط برای جلوگیری از چنین روندی چاره اندیشی کنند. 
 
مدیر دفتر و سرپرست روابط عمومی اداره کل مخابرات استان بوشهر قطعی تلفن همراه اول در شهرستان گناوه را تایید کرد. 
عبدالحمید عبدی نیا افزود: اهمال پیمانکار یکی از دستگاه های اجرایی در انجام حفاری و قطع فیبر نوری در مسیر شهر آب پخش دلیل قطعی تلفن همراه در شهرهای شمالی استان بوشهر بویژه شهرستان گناوه بوده است. 
وی اظهارکرد: قطعی خطوط ارتباطی تلفن مشترکان همراه اول علاوه براین که بر روند کارهای مردم خلل ایجاد می کند، شرکت مخابرات نیز متضرر می شود. 
وی گفت: دستگاه هایی که برای اجرای طرحی قصد حفاری دارند باید پیش ازهرگونه اقدامی هماهنگی و استعلام موردنیاز را با ادارات مرتبط با امور زیربنایی و دارای زیرساخت انجام دهند تا چنین اتفاقاتی روی ندهد. 
عبدی نیا افزود: مخابرات به طور مستقیم ارتباطی با موضوع پیش آمده ندارد ومتولی آن شبکه زیرساخت زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. 
شرکت ارتباطات زیرساخت، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در زمینه تامین زیرساخت‌های ارتباطی مخابرات ایران فعالیت می‌کند. 
شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان متولی شبکه مادر مخابراتی در کشور و کارگزار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به منظور اعمال حاکمیت، وظیفه اجرای سوئیچینگ و ارتباطات اپراتورهای مخابراتی را در نقاط و شبکه‌های مربوط بر عهده دارد
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.