اپراتورها

تلفن همراه

August 21, 2013
14:39 چهارشنبه، 30ام مردادماه 1392
کد خبر: 56886

استقلالی‌ها صاحب “خط آبی” شدند

قرارداد سیم‌کارت‌های ویژه استقلال با نام "بلو لاین" امروز (چهارشنبه) بین این باشگاه و شرکت همراه اول به امضا رسید.
 
امروز (چهارشنبه) علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال و صدوقی،‌ مدیرعامل شرکت همراه اول قرارداد همکاری امضا کردند و در اولین گام قرار شد سیم‌کارت‌های مخصوص استقلال با نام "بلو لاین" به هواداران این تیم اختصاص یابد.
 
 این قرارداد شامل خدمات زیر است:
 
1- سیم کارت ویژه هواداران
 
در این بخش کارت‌هایی میان هواداران توزیع می‌شود و هواداران استقلال با ارائه این کارت، سیم‌کارت ویژه‌ای را تحویل می‌گیرند که این سیم‌کارت‌ها به طور اتوماتیک و پیش‌فرض همه امکانات مربوط به سیم‌کارت هوادارای استقلال را دارا هستند.
 
2- خدمات 8020
 
از طریق این شماره و پیامک آن هواداران استقلال می‌توانند اخبار خود را از باشگاه استقلال دریافت کنند. همچنین خدماتی مثل تالار گفت‌وگو هم از طریق این شماره ارائه می‌شود.
 
3- حمایت مالی هواداران از استقلال از طریق پیامک 802020
 
این سامانه از روز شنبه فعال خواهد بود. هواداران استقلالی که می‌خواهند به این تیم کمک کنند، می‌توانند با پیامک به این شماره از طریق قبض تلفن همراه یا شارژ خود به باشگاه‌ کمک کنند.
 
4- هواداران استقلالی که می‌خواهند کارت هوادارای این باشگاه را داشته باشند، برای آنها تقسیط پول کارت هواداری استقلال در نظر گرفته شده است. از طریق همراه اول هواداران استقلال در اقساط مختلف می‌توانند نسبت به خرید کارت هواداری استقلال اقدام کنند.
 
مدیرعامل همراه اول پس از معرفی امکانات همراه اول در این بخش درباره قرارداد امضا شده با استقلال گفت: بالغ بر 60 میلیون مشترک داریم که بسیاری از آنها طیف جوانان هستند. در جام‌جهانی 2010 حدود پنج میلیون نفر ظرف یک هفته‌ عضو سایت هواداری تیم ملی شدند. تیم استقلال تیمی پرطرفدار و قدیمی است و خوشحالیم که می‌توانیم متولی کارت عضویت آنها باشیم.
 
او در پاسخ به سوالی مبنی بر امکانات این اپراتور برای هواداران استقلال بیان کرد: مساله MMS در صورت درخواست هواداران استقلال فعال می‌شود. شش موضوع مورد توافق و ما استقلال قرار گرفته که دو تا از این توافقات را باشگاه استقلال از ما خواسته لو ندهیم؛ چرا که می‌خواهد سوپرایز باشد. از همکاری جدید استقلال استقبال می‌کنیم و امیدواریم توافقاتمان به نفع طرفین شود.
 
در همین زمان علی فتح‌الله‌زاده بیان کرد: از همراه اول خواسته‌ایم به جای نام همراه اول که بر بالای صفحه موبایل درج می‌شود برای هواداران استقلال نام "استقلال" بیاید. امیدواریم که همراه اولی‌ها با نام "بلو لاین" موافقت کند تا ما سیم‌کارت‌هایمان را با این نام در بازار به فروش برسانیم.
 
مدیرعامل همراه اول در پایان صحبت‌هایش و در پاسخ به سوالی مبنی بر درصد تقسیم سود میان همراه اول و باشگاه استقلال، گفت: این مساله بستگی به چیزهای مختلفی دارد، اگر یک برنامه درخواستی مثلا سه میلیون درخواستی داشته باشد، ما سود کمتری می‌بریم اما مثلا یک برنامه تنها هزار متقاضی دارد و در این میان سود بیشتر از آن ما خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.