امنیت

فناوری اطلاعات

August 22, 2013
9:18 پنجشنبه، 31ام مردادماه 1392
کد خبر: 56903

ارتقای رایگان محصولات خانگی پاندا سکیوریتی به نسخه 2014

طبق اعلام شرکت پاندا سکیوریتی جدیدترین طیف از محصولات امنیتی خانگی نسخه 2014 این شرکت شامل panda Global Protection، Panda Internet Security و panda Antivirus pro هم اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته و در بازار عرضه شده اند.
 
 
نسخه 2014 از این محصولات یک نوآوری بزرگ محسوب می شوند که ضمن ایجاد حفاظت همه جانبه از سیستم عامل های مک، ویندوز و اندروید، کمترین تاثیر را بر روی عملکرد سیستم کاربران خواهد داشت.
 
نسخه 2014 از این محصولات امنیتی بهترین راه حل حفاظتی مبتنی بر ابر در جهان هستند که توانایی مقابله با انواع تهدیدات را نظیر حمله ویروس ها و هکرها، کلاهبرداری های آنلاین و سرقت هویت و همچنین سایر تهدیدات شناخته شده و ناشناخته دنیای مجازی را دارند.
 
همچنین به مدد سیستم هوش یکپارچه (Collective Intelligence) بکارگرفته شده در هر یک از این محصولات، کاربران می توانند بدون کوچکترین خطری، هویت آنلاین خود را در این فضا حفظ کرده و از راه حل های امنیتی این محصولات لذت ببرند.
 
در طول شش ماهه ابتدایی سال 2013، بدافزارهای مخرب نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال قبل، 17 درصد رشد داشته اند. این موضوع نشان از رشد فزاینده این خطرات دارد این در حالیست که به تازگی سیستم عامل اندروید هم به سیستم عامل محبوب کلاهبرداران سایبری تبدیل شده است. چراکه بسیاری از این تروجان ها سعی دارند بعد از آلوده سازی تلفن همراه در اولین اتصال این دستگاه ها به سیستم های شخصی، آنها را نیز آلوده کنند. از این رو نیاز به محصولاتی نوآورانه با حداکثر حفاظت بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
 
Panda Global Protection
 
اصلی ترین نوآوری ایجاد شده در محصولات 2014 خانگی شرکت پاندا سکیوریتی به راه حل های چند لایه ای حفاظت در محصول Panda Global Protection برای کلیه سیستم عامل های ویندوز XP، Vista، Win7 و Win8 و سیستم عامل مک برای دستگاه های ipad و iphone و سیستم عامل اندروید برای گوشی های هوشمند، تبلت و تلویزیون های هوشمند مربوط می شود.
 
نسخه جدید این محصول برای کاربرانی با نیازهای پیشرفته طراحی شده است و شامل بهترین راه حل های امنیتی از مجموعه های امنیتی حال حاضر و موجود در بازار است که بالاترین سطح حفاظت در مقابل بدافزارهای شناخته شده و ناشناخته را فراهم کرده و سیستم را از انواع تروجان های مزاحم نظیر اخاذان اینترنتی که اقدام به ربودن فایل های شخصی می کنند، پاک می کند. از جمله سایر ویژگی های این محصول می توان به حفاظت از هویت، ضدهرزنامه، کنترل والدین، دسترسی از راه دور، بهینه سازی و رمزگذاری فایل ها، مدیریت رمز عبور و تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم اشاره کرد.
 
Panda Internet Security & Panda Antivirus pro 2014
 
در نسخه 2014 از هر دوی این محصولات، قابلیت های بسیاری در مقابله با ویروس ها، هکرها و سایر تهدیدات اضافه شده است. علاوه بر این Panda Internet Security امکانات تازه ای را نظیر حفاظت از کاربر و داده های وی، کنترل والدین، دسترسی از راه دور، حذف هرزنامه ها و پشتیبان گیری و بازگردانی فایل ها، ارائه کرده است.
 
همچنین اگرچه محصول panda Antivirus Pro، پایه ای ترین محصول امنیتی خانگی است اما فراتر از یک آنتی ویروس ساده است. چراکه این آنتی ویروس حفاظت سریع، فایروال، صفحه کلید مجازی، مدیریت شبکه خانگی و دیگر ویژگی های اساسی را برای یک حفاظت کامل، داراست.
 
رایگان ارتقا دهید
 
هم اکنون نسخه 2014 از محصولات خانگی شرکت پاندا سکیوریتی با اشتراک12 ماهه در دسترس است. علاقه مندان به منظور بررسی ویژگی ها و امکانات هر یک از این محصولات می توانند نسخه آزمایشی 2014 آنها را از این آدرس دریافت و نصب کنند.  
 
همچنین کلیه کاربرانی که از تاریخ 23 مرداد هر یک از محصولات نسخه 2009 تا 2013 شرکت پاندا سکیوریتی را فعال کرده باشند، قادر خواهند بود، آن را بطور کاملاً رایگان به نسخه 2014 ارتقا دهند. همچنین کلیه کاربران و مشترکان رسمی شرکت پاندا سکیوریتی از ماه اکتبر مطابق با مهر ماه سال جاری می توانند محصول پاندای خود را بطور رایگان به نسخه 2014 ارتقا دهند.
 
علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانند با شرکت ایمن رایانه پندار به عنوان نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران و با شماره تلفن 88170801 تماس حاصل کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.