فناوری اطلاعات

August 22, 2013
9:54 پنجشنبه، 31ام مردادماه 1392
کد خبر: 56918

انتخاب Salesforce به عنوان نوآورانه‌ترین شرکت جهان

به گزارش وب سایت cio-today، نشریه Forbes لیست نوآورانه‌ترین شرکت‌های جهان را در حالی منتشر کرد که در رتبه‌بندی آن‌ها نسبت به سال قبل تفاوت‌های فراوان حاصل شد و این تغییر موقعیت‌ها تعجب همگان را برانگیخت. در رتبه نخست این لیست شرکت Salesforce یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) قرار گرفت.
این لیست با عنوان "۱۰۰ شرکت برتر نوآورانه جهان" برای سومین سال متوالی منتشر شد. در این لیست مشخص شد که شرکت VMware نسبت به سال قبل پس‌رفت داشته و در رتبه دوم لیست قرار گرفته است و شرکت Amazon نیز عنوان هفتم را از آن خود کرده است. از دیگر شرکت‌های فناوری که نام آن‌ها در جمع ۵۰ شرکت برتر جهان به چشم می‌خورد می‌توان به Baidu، Yahoo Japan، Teradata، گوگل و Citrix Systems اشاره کرد. اما نکته قابل ملاحظه در این زمینه این است که در لیست امسال اپل به رتبه ۷۹ سقوط کرده و مایکروسافت به طور کامل از این طبقه‌بندی خارج شده است.
"مارک بنیوف"(Marc Benioff) مدیرعامل شرکت Salesforce.com در این خصوص گفت: «این مسئله باعث افتخار است که Salesforce.com رتبه نخست لیست نوآورانه‌ترین شرکت‌های جهان را در سومین سال متوالی از آن خود کرده است. ما بر این مسئله تمرکز داریم که شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتباط بهتر و پویاتری با مشتریان خود برقرار سازند و در این زمینه از تمام نوآوری‌ها، امکانات و توانایی‌های خود بهره می‌بریم».
لازم به ذکر است که دو شرکت مایکروسافت و اپل برای گفت‌وگوی بیشتر در این زمینه حاضر نشدند. البته باید توجه داشت پس از آنکه "بیل گیتس"(Bill Gates) موسس و مدیرعامل مایکروسافت از این شرکت کناره‌گیری کرد و "استیو جابز"(Steve Jobs) موسس و مدیرعامل اپل دار فانی را ودا گفت، از نوآوری‌ها و محبوبیت جهانی این دو شرکت به میزان قابل ملاحظه‌ای کاسته شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.