تلفن همراه

گوشی

August 27, 2013
10:39 سه شنبه، 5ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57061

آیفون 5 اس 31 برابر سریع‌تر از آیفون 5

گمانه زنی‌های حاکی از این است که اپل در هفته‌های آتی (احتمالا 10 سپتامبر) از نسخه جدید آیفون به‌نام 5s رونمایی می‌کند.
 
همانند نسخه‌های قبلی آیفون، طی هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره محصول جدید اپل در سایتهای اینترنتی منتشر شده است و در این میان بیشتر شایعات درباره حسگرهای اثرانگشت، گزینه‌های طلایی، نمایشگر بزرگتر هستند.
 
اما تازه‌ترین گمانه‌زنی درباره آیفون جدید از سوی شبکه فاکس منتشر شد که به نقل از منابع ناشناس اعلام کرد: تراشه جدید A7 در آیفون 5s سرعت این گوشی را 31 برابر بیشتر از مدل کنونی خواهد کرد.
 
همچنین گمانه زنیهای حاکی از این است که پردازنده 64 بیتی این گوشی به تراشه A7 کمک می‌کند که انیمیشن‌ها، شفافیت و دیگر جلوه های گرافیکی این گوشی با سیستم عامل آی اُ اس 7 بسیار مطلوب‌تر از گوشی‌های IOS کنونی به نظر برسد.
 
این وب سایت همچنین نوشت: نسل جدید آی پد 5 که انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رونمایی شود، از این تراشه بهره می‌برد.
 
همچنین آیفون 5 اس از تراشه جداگانه ای برای حسگر حرکت بهره مند است که به کاربر این امکان را می‌دهد یک سری کارها را بدون لمس نمایشگر انجام دهد.
 
گمان می‌رود شرکت اپل همچنین در حال کار روی یک نسخه ارزان قیمت آیفون 5 اس است که احتمالا 5C نام خواهد داشت.
 
اما در تصویری که توسط یکی از سایت‌ها درز کرده تعدادی از گوشی‌های آیفون 5C در حال تست دیده می‌شود. در این تصویر نمای جلوی آیفون 5C به رنگ مشکی و قاب پشت آن سفید رنگ است که احتمالا یکی از رنگهای موجود این گوشی خواهد بود. گفته می‌شود این عکس توسط یکی از کارکنان اپل یا احتمالا یکی از کارکنان سابق در بخش کنترل کیفیت اپل در چین گرفته شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.