اپراتورها

تلفن همراه

August 29, 2013
14:31 پنجشنبه، 7ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57075

عملیات ساخت برج های دوقلوی شرکت مخابرات ایران بعنوان سومین برج مرتفع کشور آغاز شد

مراسم آغاز ساخت برج های دوقلو شرکت مخابرات ایران و همزمان، افتتاح پروژه های مخابراتی در سراسر کشور امروز، چهارشنبه، 6 شهریور 92 در محل ساخت این برج ها برگزار شد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، این مراسم با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، مدیرعامل ، رییس هیأت مدیره ، اعضای هیأت مدیره و مدیران شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات ثابت ایران ، شرکت ارتباطات سیار ، شرکت مخابرات استان تهران و مدیران شهرداری برگزار و عملیات ساخت آن آغاز شد. 
 
دکتر سیدهاشمی، رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، با اعلام گرامیداشت سالروز شهادت دولتمردان بزرگ ایران، شهید رجایی و شهید باهنر گفت: با توجه به عظمت مخابرات از لحاظ بورس و خدمات به مردم، بر آن شدیم تا ساختمانی نمادین در خور شأن شرکت مخابرات ایران و کارکنان آن بسازیم.
 
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، از تاریخ واگذاری بلوک عمده شرکت مخابرات به بورس به عنوان نقطه عطف این شرکت یاد کرد و افزود:در گذشته کارهای عظیمی در مخابرات انجام شده لذا ما باید با ادامه و توسعه مخابرات در کشور همواره زمینه رضایت مشتری را حفظ کنیم.
 
وی طرح همکدی مخابرات استان ها را پیشنهاد هیأت دولت عنوان کرد و افزود: با اجرای این طرح عدالت اجتماعی در بین روستاها و شهرستان های هر استان از لحاظ کد شهری حفظ و اجرای این طرح از لحاظ اقتصادی و اجتماعی به نفع مردم می باشد.
 
دکتر سید هاشمی، هزینه مکالمه تلفن ثابت را کمترین هزینه های مردم دانست و گفت: در حال حاضر، هزینه هفت ساعت مکالمه تلفن ثابت داخل شهری مخابرات برابر با قیمت یک نان سنگک می باشد.
 
رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، افتتاح 1614پروژه مخابراتی را با هزینه ای بالغ بر بیش از یکصد و بیست میلیارد تومان در سراسر کشور همزمان با ساخت سومین برج های مرتفع کشور، نشان سرمایه گذاری مخابرات دانست و افزود: بعد از خصوصی سازی، سیاست شرکت مخابرات ایران همواره توسعه فناوری های نوین در بخش ارتباطات ، سرمایه گذاری و رضایت سهامداران و مردم بوده است.
 
مهندس پوررنجبر، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز در این مراسم، ساخت برج های دوقلو شرکت مخابرات ایران را نشان از همگرایی بین دستگاه های مخابرات دانست و گفت: با این حرکت نمادین و همگرایی فیزیکی، باید در بخش شبکه نیز این همگرایی افزایش پیدا کند.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با تأکید بر ضرورت ایجاد پیکره فکری در هر بخش سازمان خاطرنشان کرد: از آنجایی که مخابرات با آحاد مردم سر و کار دارد و دامنه کارکنان آن هم وسیع می باشد، از اینرو، کارکنان باید قدم های خود را با فکر بردارند.
 
وی سیاست های کاری مخابرات را بر محور تکنولوژی و دانش روز عنوان کرد و افزود: با تغییر در شرکت مخابرات ایران بعد از خصوصی سازی، نوع کار ، واژه ها ، فرهنگ و ادبیات کاری نیز باید تغییر کند.
 
مهندس رفیعی، مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات و مجری ساخت برج های دوقلو شرکت مخابرات ایران، در خصوص معرفی این برج ها گفت: برج های دوقلوی مخابرات تهران در زمینی به مساحت ۳۷ هزار متر مربع و زیر بنای ۱۱۰ هزار متر مربع در دو برج ۳۰ طبقه و چهار طبقه دفنی احداث می شود.
 
مهندس رفیعی، برج های دو قلوی مخابرات را با ارتفاع ۱۵۰ متر ، سومین برج بلند کشور بعد از برج میلاد و برج بین الملل تهران معرفی کرد وافزود: تاکنون عملیات خاک برداری و زیر سازی خیابان ۲۰ متری و اجرای دیوار سنگی ضلع غربی خیابان و اجرای طرفین خیابان و پیاده روی ضلع شرقی و غربی انجام شده و اقدام برای اخذ انشعابات آب و برق و گاز صورت گرفته است . 
 
وی گفت: شرکت «پرهون طرح» پیمانکار ساخت برج های دو قلوی شرکت مخابرات ایران از طریق یک مناقصه بین المللی و از بین ۲۵ برج ساز بزرگ انتخاب شده است . 
 
به گفته ایشان ، هزینه پیش بینی شده برای ساخت این دو برج ۳۶۰ میلیارد تومان برآورد شده و مدت زمان ساخت برج های دو قلوی شرکت مخابرات ایران سه سال پیش بینی شده است . 
 
گفتنی ست: در این مراسم، قرارداد ساخت این پروژه توسط شرکت مخابرات ایران و شرکت پرهون امضاء و بین آنان مبادله و همچنین از طریق تماس تلفنی با پدر شهید توکلی، از شهدای بزرگوار شرکت مخابرات ایران ، پروژه های مخابراتی افتتاح شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.