اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

August 30, 2013
19:27 جمعه، 8ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57120

یاهو طراحی ۷ سایت خود را تغییر داد

در ادامه تغییراتی بزرگ و کوچکی که با آمدن ماریسا مایر طی ماه‌های گذشته در یاهو رخ داده است، این شرکت گام دیگری را در این راستا برداشت. امروز یاهو طراحی ۷ سایت زیر مجموعه خود را تغییر داد. سایت‌های Yahoo Sports، Yahoo Movies، Yahoo Music، Yahoo TV، Yahoo omg!، Yahoo Games و Yahoo Weather در فهرست تغییرات رابط کاربری قرار گرفته‌اند.
 
 
به گزارش وبلاگینا، یاهو با اعلام این خبر در وبلاگ رسمی خود گفته است که طراحی جدید این سایت‌ها، محتوا را به شکل بهتر و ساده‌تری به کاربران نمایش می‌دهد.
 
یکی از تغییراتی که احتمالا کاربران فلیکر منتظر آن بودند، تغییر طراحی سایت آب و هوای یاهو بود. از امروز نسخه وب این بخش مانند اپلیکیشن‌های آب و هوای یاهو برای اندروید و iOS، با استفاده از عکس شهر مورد نظر به عنوان تصویر پس زمینه که از بین عکس‌های ارسال شده کاربران در وبسایت فیلکر انتخاب شده است، نشان داده می‌شود.
 
یاهو می‌گوید طراحی جدید سایت‌هایش طی روزهای آتی برای همه کاربران جهانی در دسترس خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.