تبلت

تلفن همراه

September 3, 2013
17:23 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57174

ورود ال‌جی به بازار جهانی تبلت‌ها با معرفی G PAD 8.3۱۰

ال‌جی الکترونیکس امروز عرضۀ تبلت LG G Pad 8.3، جدیدترین محصول اضافه شده به خط تولید سری G از دستگاه‌های همراه پیشرفته، را معرفی کرد.
 
G PAD-01
 
به گزارش وبلاگ رسمی ال جی در ایران، تبلت کاملاً جدید ال‌جی G PAD 8.3 از نمایشگر Full HD در تبلتی ۸ اینچ، تجربۀ کاربری متمایز و امکانات ارتباطی گسترده برخوردار است. عرضۀ جهانیG Pad 8.3  از هفتۀ آینده در نمایشگاه IFA 2013 برلین آغاز می‌شود. این محصول در ادامۀ معرفی ابرگوشی ال‌جی G2 ساخته شده است و تعهدات ال‌جی برای پیشگام شدن در دستگاه‌های موبایل پیشرفته را از طریق محصولات سری G پیشرفتۀ خود تقویت می‌کند.دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «معرفی ال‌جی G Pad 8.3 مکملی برای گوشی‌های هوشمند سری G است و علاوه بر آن خط تولید ممتاز ال‌جی که شامل پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ما است را تقویت می‌کند. G Pad ما نمونۀ دیگری از این امر است که ال‌جی دستگاه‌هایی را تولید می‌کند که نقاط فروش متفاوتی دارند و مشتریان سراسر دنیا تحسین می‌کنند.»
 
قابلیت حمل در ابعاد جیبی با باتری قدرتمند
 
با وجود صفحه‌نمایش بزرگ، ال‌جی G Pad 8.3 ظاهر شیک و باریکی دارد که به اندازۀ کافی برای نگه داشتن با یک دست راحت است. این قابلیت حمل جمع‌وجور بر اساس یادگیری ال‌جی از نظر مشتریان در مورد اندازۀ بهینۀ یک تبلت ایجاد شده است. ال‌جی G Pad 8.3  با حفظ قابلیت حمل، باتری قابل حمل ۴۶۰۰ میلی‌آمپر را برای زمان استفادۀ بادوام در خود گنجانده است اما با وزن ۳۳۸ گرم هنوز به سبکی یک روزنامه است.
 
 
اولین تبلت ۸ اینچی با نمایشگر Full HD
 
ال‌جیG Pad 8.3  ضمن برخورداری از ویژگی‌های اصلی دیگر دستگاه‌های سری پیشرفتۀ G نظیر گوشی‌های هوشمند G Pro و G2، اولین تبلت ۸ اینچی در نوع خود است که به نمایشگر Full HD مجهز است. G Pad با نمایشگر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ از نوع WUXGA  یا (Widescreen Ultra Extended Graphics Array) قادر است کیفیت تصویری با وضوح بالاتر از نمایشگر استاندارد Full HD فراهم کند. علاوه بر این، پردازندۀ چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ ۶۰۰ تجربۀ مشاهده را با عملکرد قدرتمندی ارتقا می‌دهد و در نهایت کاربران از محتوای Full HD بدون هچ اختلالی لذت خواهند برد.
 
تجربۀ همگرایی واقعی با QPair
 
ال‌جی G Pad 8.3 نیازهای مورد تقاضای عصر همگرایی را با بهبود ارتباط بین چندین دستگاه برآورده می‌کند. در برنامۀ کاربردی متمایز QPair، هر تماس و پیامی که در یک گوشی هوشمند ظاهر می‌شود، برای ایجاد تجربۀ همگرایی واقعی در G Pad نیز ظاهر می‌شود و کاربران می‌توانند از طریق G Pad 8.3 به آنها پاسخ دهند. برنامۀ QPair به G Pad امکان می‌دهد تا به راحتی با گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های سازندگان دیگر ارتباط برقرار کند (سیستم‌عامل اندروید Jelly Bean توصیه می‌شود). یادداشت‌هایی که در QMemo این تبلت ایجاد می‌شود می‌توانند به صورت یکپارچه در گوشی‌های هوشمند دیگر کاربران ذخیره و از هر دستگاهی به اشتراک گذاشته شود.
 
تجربۀ کاربری افزوده برای یک تبلت
 
ال‌جی G Pad 8.3 از امکانات کاربردی برخوردار است که مزایای مفیدی در زندگی دارد، مانند چندوظیفگی پیشرفته. به لطف وجود نمایشگر ۸٫۳ اینچ Full HD، امکانات تجربۀ کاربری متمایز در ال‌جی G Pad 8.3 برای این صفحه‌نمایش بزرگ بیشتر شده است:
 
۱-     قابلیتSlide Aside : با لمس کششی سه‌انگشتی و اسلاید کردن یا کشیدن برنامه‌های باز به کنار صفحه، چندوظیفگی یکپارچه را ممکن می‌کند.
 
۲-     قابلیت Qslide: تا سه برنامۀ مختلف را در یک پنجره بدون اختلال کنترل می‌کند. این امکان در نمایشگری به این اندازه بسیار راحت است.
 
۳-     قابلیت KnockON: با دوبار ضربه بر روی نمایشگر، گوشی را خاموش و روشن می‌کند.
 
عرضۀ ال‌جی G Pad 8.3 در بازارهای اصلی سراسر جهان شامل امریکای شمالی، اروپا و آسیا و همین‌طور مناطق دیگر از سه ماهۀ چهارم ۲۰۱۳ آغاز می‌شود. قیمت این تبلت در زمان عرضه اعلام خواهد شد.
 
 
امکانات اصلی
 
پردازنده: چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ ۶۰۰
نمایشگر: ۸٫۳ اینچ WUXGA (1200×۱۹۲۰ پیکسل/ ۲۷۳ پیکسل در اینچ)
حافظه: ۱۶ گیگابایت eMMC
RAM: 2 گیگابایت LPDDR2
دوربین: دوربین پشت ۵ مگاپیکسل / دوربین جلو ۱٫۳ مگاپیکسل
باتری: ۴۶۰۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عامل: اندروید Jelly Bean 4.2.2
ابعاد: ۲۱۶٫۸×۱۲۶٫۵×۸٫۳ میلی‌متر
وزن: ۳۳۸ گرم
رنگ: مشکی / سفید
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.