بازی

فناوری اطلاعات

September 3, 2013
19:27 سه شنبه، 12ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57193

تشریح دستاوردهای ادعایی صنعت گیم ایران از نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای آلمان

بنیاد ملی بازیهای رایانه ای دستاوردهای صنعت گیم ایران را از حضور در نمایشگاه بازیهای رایانه ای آلمان تشریح کرد و از اقبال بین المللی به تولیدات صنعت گیم ایران خبر داد.
به گزارش مهر، بنیاد ملی بازیهای رایانه ای اعلام کرد: بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر گیم دنیا از بازیهای بزرگ ایرانی و تولیدات جوانان خلاق کشورمان در نمایشگاه گیمز کام 2013 آلمان استقبال کردند.
 
بازیهای بزرگ ایرانی شبگرد، جاده های نبرد و ارتش های فرازمینی با اقبال گسترده بازدیدکنندگان و نمایندگان شرکت های معتبر و فعال عرصه گیم دنیا در نمایشگاه 2013 آلمان روبه رو شد.
 
علاوه بر این بازیها، خیابانهای خونی، عشق و نفرت و سوپر غول های گرسنه از تولیدات مرکز رشد بنیاد ملی بازیهای رایانه ای مورد استقبال بی نظیر مخاطبان نمایشگاه گیمز کام قرار گرفت.
 
کیفیت بازیهای ارائه شده ایران به همراه جذابیت و تکنیک ارائه شده در آن مخاطبان نمایشگاه آلمان را مشتاق آشنایی با این تولیدات کرد و شرکت های مطرح گیم نیز تمایل خود را برای عرضه برخی آثار یاد شده در بازارهای بین المللی بازیهای رایانه ای اعلام کردند.
 
بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به نمایندگی از صنعت گیم کشور برای پنجمین بار متوالی در نمایشگاه بین‌المللی گیمزکام آلمان شرکت کرد.
 
این بنیاد امسال نیز در قالب برپایی غرفه در کنار نمایندگان شرکت‌های معتبر و صاحب نام گیم دنیا در نمایشگاه 2013آلمان حضور یافت. 
 
تنظیم 30 جلسه با نمایندگان شرکت های خارجی فعال در زمینه های مختلف صنعت گیم برای جلب فرصت های سرمایه گذاری و بازاریابی بازی های ایرانی در جهت حضور موثر در عرصه جهانی، برپایی نشست با دبیرکل فدراسیون بازی سازان اروپا به منظور معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت گیم ایران و امکان تبادل اطلاعات میان بنیاد ملی بازی های رایانه ای و فدراسیون یاد شده از برنامه های این بنیاد در نمایشگاه آلمان بود.
 
تهیه کاتالوگ بیش از 20 عنوان بازی جدید ایرانی جهت معرفی و بازاریابی خارجی و شرکت در کنفرانس GDC Europe 2013، کنفرانس بازی سازان اروپا 2013 از دیگر برنامه های بنیاد ملی بازی های رایانه ای در نمایشگاه گیمز کام آلمان بود.
 
کنفرانس بازی سازان اروپا بزرگترین رویداد حرفه ای صنعت گیم در اروپاست. این کنفرانس از 19 تا 21 آگوست (28 تا 30 مردادماه) در کنار نمایشگاه گیمزکام، بزرگترین نمایشگاه بین المللی اروپا برگزار شد.
 
کنفرانس بازی سازان اروپا فرصتی بسیار مهم برای گردهمایی حرفه ای های صنعت گیم در قلب اروپاست. این کنفرانس جایگاهی ضروری برای یادگیری، الهام گرفتن و برقراری ارتباط برای سازندگان بازی های رایانه ای، کنسول، موبایل، اجتماعی و آنلاین است.
 
پنجمین نمایشگاه بین المللی گیمز کام آلمان از 21 تا 25 آگوست (30 مرداد تا 3 شهریور) در شهر کلن برگزار شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.