تلفن همراه

گوشی

September 4, 2013
20:08 چهارشنبه، 13ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57209

گوگل مدل بعدی گوشی هوشمند نکسوس را تصادفی نشان داد + ویدئو

در تصاویر ویدیویی مربوط به معرفی سیستم‌عامل Android KitKat گوشی هوشمندی نمایش داده می‌شود که هنوز روانه بازار نشده است و در سری گوشی‌های Nexus گوگل طبقه‌بندی می‌شود.
 
 
 
این طور که گفته می‌شود، سیستم‌عامل Android KitKat تنها محصولی نبوده که گوگل به تازگی از آن رونمایی کرده است و منابع آگاه می‌گویند این شرکت بزرگ اینترنتی به صورت اتفاقی مدل بعدی سری گوشی‌های هوشمند Nexus را نیز نمایش داده است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، تاکنون اخبار زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر نشده است، اما در تصاویر ویدیویی مربوط به معرفی سیستم‌عامل Android KitKat گوشی هوشمندی نمایش داده می‌شود که هنوز روانه بازار نشده است و در سری گوشی‌های Nexus گوگل طبقه‌بندی می‌شود.
 
این طور که منابع آگاه می‌گویند، این تصاویر مربوط به محصولی موسوم به Nexus 7 می‌شود.
 
این گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی بزرگ دارد، روی آن آرم Nexus حک شده است و طراحی کلی و محل قرار گرفتن دوربین آن شبیه به گوشی‌های قبلی گوگل است.
 
این تصاویر در حیاط شرکت گوگل تهیه شده است. در پشت شخصی که این گوشی هوشمند جدید را در دست گرفته است یکی از کارمندان شرکت گوگل قرار دارد که گوشی هوشمند Nexus 4 در دستان او مشاهده می‌شود. مقایسه این شخص با فردی که گوشی هوشمند جدید را در دست گرفته است نشان می‌دهد که محصول جدید گوگل نمایشگر بزرگ را در خود جا داده است.
 
منابع آگاه اظهار داشته‌اند که سری بعدی گوشی هوشمند Nexus گوگل در شرکت کره‌ای ال‌جی تولید می‌شود.
 
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.