تلفن همراه

گوشی

September 4, 2013
20:13 چهارشنبه، 13ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57212

دعوت‌نامه اپل برای معرفی آیفون جدید ارسال شد

در دعوتنامه ارسالی از سوی اپل تاریخ 10 سپتامبر برای معرفی محصول جدید اپل تایید شده است و این شرکت می‌خواهد در این کنفرانس دو مدل جدید از سری گوشی‌های هوشمند آیفون را به همراه یک مدل از رایانه لوحی iPad معرفی کند.
 
 
 
به دنبال انتشار شایعات مختلف در مورد مدل جدید گوشی هوشمند اپل طی ماه‌های گذشته، این شرکت بزرگ فناوری سرانجام ارسال دعوتنامه‌های رسمی مربوط به مراسم معرفی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون مربوط به سه‌شنبه هفته آینده را آغاز کرد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار – نیوز، از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که شرکت اپل در روز 10 سپتامبر مراسمی برگزار می‌کند که در آن مدل جدید گوشی هوشمند آیفون معرفی می‌شود و هم‌اکنون که به این تاریخ نزدیک شده‌ایم، اپل قصد دارد در این روز به صورت رسمی از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند.
 
در دعوتنامه ارسالی از سوی اپل تاریخ 10 سپتامبر برای معرفی محصول جدید اپل تایید شده است و این شرکت بزرگ قصد دارد در کنفرانس یاد شده دو مدل جدید از سری گوشی‌های هوشمند آیفون را به همراه یک مدل از رایانه لوحی iPad معرفی کند.
 
طی ماه‌های گذشته منابع آگاه اعلام کردند که اپل در این اقدام مدل جدید گوشی هوشمند خود را با نام iPhone 5C را در رنگ‌های مختلف و متنوع عرضه کند. این در حالی است که دعوتنامه اپل برای مراسم هفته آینده نیز به صورت رنگارنگ تهیه شده است و از این طور می‌توان شایعات منتشر شده را تا اندازه‌ای درست دانست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.