تبلت

تلفن همراه

September 7, 2013
0:40 شنبه، 16ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57242

توشیبا تبلت ۸اینچی با ویندوز 8.1 عرضه کرد

مرکز Digital Products Division(DPD) وابسته به شرکت توشیبا از رایانه لوحی جدیدی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8.1 رونمایی کرد که به صورت جیبی ساخته شده و نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار کوچک‌تر است.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این رایانه لوحی جیبی که با نام Encore شناخته می‌شود، نمایشگر لمسی 8 اینچی دارد و قادر است تصاویر را با کیفیت 1280 در 800 پیکسل به نمایش بگذارد. بدنه این رایانه لوحی به رنگ نقره‌ای طراحی شده است و با  ضخامت آن 10.68 میلیمتری، با وزن 479 گرم به دست کاربران می‌رسد.
 
"کارل پینتو"( Carl Pinto) مدیر مرکز بازاریابی توشیا در آمریکا توضیح داد: «رایانه لوحی Encore برای تقویت سیستم‌عامل ویندوز در بازار جهانی عرضه شده است. هدف اصلی ما از طراحی Encore تعامل هرچه بهتر سخت‌افزار و نرم‌افزار بوده است و بر این اساس می‌تواند گفت که کاربران این محصول را بهتر از هر رایانه لوحی ویندوزی دیگر در اختیار خواهند گرفت».
 
رایانه لوحی Encore مبتنی بر پردازنده Atom اینتل ساخته شده است و شامل سیستم ارتباطی InstantGo می‌شود که به واسطه آن، رایانه لوحی حتی در حالت آماده‌باش نیز قادر است به‌روز شود.
 
این محصول دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به حسگرهای هوشمند از جمله ژیروسکوپ، سرعت‌سنج، گیرنده ماهواره‌ای GPS و اسپیکرهای استریو اشاره کرد.
 
این رایانه لوحی حافظه داخلی 32 گیگابایتی دارد و باقیمت 330 دلار در بازار فروخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.