اینترنت و شبکه

September 7, 2013
1:04 شنبه، 16ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57244

ایجاد صفحه سخنگوی وزارت خارجه ایران در فیسبوک

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت خارجه نیز در پی حضور محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در شبکه اجتماعی فیسبوک صفحه شخصی‌اش را در این شبکه ایجاد کرد.
 
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) سخنگوی وزارت خارجه همزمان با آعاز فعالیتش در فیسبوک در صفحه شخصی‌اش نوشت: سوالات زیادی در مورد مدیریت این صفحه دریافت شده است که می‌باید به عرض برسانم که این صفحه شخصی اینجانب مرضیه افخم می‌باشد که با تاسی از اقدام پیشروانه مقام عالی وزارت، جناب آقای دکتر ظریف تصمیم بر ایجاد این صفحه گرفتم.
 
تلاش خواهم کرد در فرصت مناسب و حتی‌المقدور به سوالاتی که در قالب پیام خصوصی برایم ارسال شده است بصورت شخصی و خصوصی پاسخ بگویم.
 
همچنین بنا دارم تا با استفاده از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی از افکار، نظرات و توانمندی‌های هموطنان استفاده کنم. عرصه سیاست خارجی عرصه تامین حداکثری منافع ملی با حفط اصول مترقی نظام می‌باشد و در این راستا نظرات و مساعدت فکری تک تک شهروندان و هموطنان عزیز، حائز اهمیت شایانی است.
 
موضوع آخر اینکه در این صفحه اصل بر آزادی بیان، عدم حذف هر گونه پیشنهاد، اظهار نظر و شکوائیه‌ای می‌باشد مشروط بر اینکه جانب ادب رعایت شده باشد. از حسن توجه شما سپاسگزارم.
 
به گزارش ایسنا تا لحظه ارسال این خبر 10170 عضو فیسبوک صفحه سخنگوی وزارت خارجه را پسند کرده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.