اپراتورها

تلفن همراه

September 8, 2013
16:16 یکشنبه، 17ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57271

مدیریت دفاتر مشترکان همراه اول در تهران واگذار شد

مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT از واگذاری مدیریت خدمات به مشترکان همراه اول و دفاتر بخش خصوصی در استان تهران به این شرکت خبر داد و گفت: این واگذاری در راستای خدمت رسانی مناسب تر و سریع تر به مشترکان همراه اول صورت گرفته است.
 
 
ناصر قدیر کاشانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: این واگذاری و ارایه خدمات به دفاتر بخش خصوصی همراه اول در تهران در شش سرفصل نظارت بر عملکرد دفاتر، پاسخگویی تلفنی و رفع مشکلات دفاتر، تهیه عملکرد مالی، توزیع اقلام مورد نیاز و پشتیبانی رایانه ای دفاتر بخش خصوصی، همچنین پاسخگویی به مشترکان همراه اول و رسیدگی به شکایات احتمالی از دفاتر بخش خصوصی صورت خواهد گرفت. 
وی با بیان اینکه خدمات دفاتر بخش خصوصی هیچ تغییری نداشته و همانند ادارات مشترکین همراه اول همان خدمات را ارایه می کنند ، گفت: هدف از این واگذاری افزایش سرعت عمل در ارایه خدمات مناسب به مشترکان و دفاتر بخش خصوصی و افزایش سطح کیفی ارایه خدمات و افزایش درآمد دفاتر بخش خصوصی از طریق بالابردن تنوع خدمات در این دفاتر است و امیدواریم با توجه به توان بخش خصوصی، امکان خدمات رسانی مناسب تر به مشترکان اول فراهم شود. 
قدیر کاشانی در ادامه افزود: واگذاری مدیریت خدمات به مشترکان همراه اول و دفاتر بخش خصوصی، براساس توافق شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت خدمات اول TCT انجام گرفته که شامل مدیریت حدود ۶۰۰ دفتر بخش خصوصی در سطح استان تهران است. 
وی اضافه کرد: از این پس نظارت فیزیکی و حضوری بر دفاتر بخش خصوصی و کنترل عملکرد آنها برابر ضوابط ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهانه برای تمام این دفاتر و پیگیری برای دریافت به موقع مطالبات آنها توسط شرکت خمات اول انجام خواهد شد. 
قدیر کاشانی همچنین با اشاره به مدیریت توزیع تمام اقلام مورد نیاز این دفاتر از قبیل فرم های ارایه خدمات، سیم کارت و اقلام تبلیغاتی توسط شرکت خدمات اول، گفت: در نظر داریم در حومه استان تهران نقاطی را برای دسترسی مناسب تر به دفاتر و توزیع به موقع اقلام انتخاب کنیم تا این دفاتر بتوانند با سرعت بیشتری به دریافت اقلام مورد نیاز خود اقدام کنند. 
مدیرعامل شرکت خدمات اول افزود: این شرکت آمادگی دارد تا به تمام پرسش های احتمالی دفاتر بخش خصوصی همراه اول از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۸۷۸۷ و همچنین سایت www.tct۱.ir پاسخ دهد. 
وی اضافه کرد: با راه اندازی تیم پاسخگویی ستادی در شرکت خدمات اول ، این دفاتر می توانند تمام پرسش ها و ابهامات در مورد نحوه ارایه خدمت به مشترکان همراه اول و همچنین مشکلاتی که امکان حل آن را در داخل دفاتر ندارند، به شرکت خدمات اول TCT منتقل کنند تا با توجه به ارتباطات موجود با تیم ستادی همراه اول نسبت به رفع آن مشکلات اقدام شود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.