اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

September 8, 2013
23:49 یکشنبه، 17ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57285

وعده افزایش درآمد‌ دفاتر خدمات مشترکین همراه اول با ارائه‌ی خدمات جدید

با امضای توافقنامه میان شرکت خدمات اول با شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) قرار بر آن شده است که از این پس مدیریت بخش خصوصی همراه اول در تهران به این شرکت سپرده شود.
 
ناصر قدیر‌ کاشانی – مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT – امروز در قالب نشستی خبری به ارائه‌ی توضیحاتی در این زمینه پرداخت.
 
وی با بیان این مطلب اظهار کرد: پس از واگذاری امور اجرایی دفاتر خدمات مشترکان به شرکت خدمات اول TCT هیچ‌گونه تغییری در نحوه‌ی و قیمت ارائه‌ی خدمات دفاتر مشاهده نخواهد شد، اما پس از این قرار بر آن شد که شرایطی فراهم کنیم که سرویس‌های دیگری به این شرکت ارائه شود.
 
مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT در عین حال یادآور شد: از این پس مراودات همراه اول با این دفاتر از طریق این شرکت و در شش بخش کلی پیگیری خواهد شد.
 
قدیر‌ کاشانی نظارت بر عملکرد دفاتر بخش خصوصی، پاسخ‌گویی به مشکلات این دفاتر، بررسی عملکرد مالی آنها و ارائه‌ی گزارش به شرکت ارتباطات سیار، تامین اقلام مورد نیاز دفاتر از جمله سیم‌کارت، پشتیبانی رایانه‌ای دفاتر و پیگیری شکایات مشترکان و مراجعان این دفاتر را از جمله بخش‌های مختلفی دانست که قرار است از این پس توسط شرکت خدمات اول TCT پیگیری شود.
 
وی در عین حال گفت: شاید مهم‌ترین هدف این واگذاری آن بوده که ارائه‌ی خدمات از این پس با آسانی بیشتری انجام شود و با طرح‌هایی که در این شرکت ارائه خواهد شد، درآمد‌های دفاتر را با ارائه‌ی خدمات جدید افزایش دهیم.
 
مدیر عامل شرکت خدمات اول TCT هم‌چنین اظهار کرد: سامانه‌ی پیامکی 10008787و هم‌چنین سایت WWW.TCT1.IR برای پاسخ‌گویی به سوالات احتمالی دفاتر بخش خصوصی در نظر گرفته شده است و مشترکان و متصدیان این دفاتر می‌توانند موضوعات خود را از این طریق پیگیری کنند، البته برخی موارد هستند که مشکلاتی محسوب می‌شوند که امکان حل آنها در دفاتر بخش خصوصی وجود ندارد که اگر این موضوع به شرکت خدمات اول TCT منتقل شود، با توجه به ارتباطات موجود این مباحث پیگیری خواهد شد.
 
وی هم‌چنین خاطر نشان کرد: رفع مشکلات اپراتوری و حل مغایرت‌های فنی در شبکه تلفن همراه از جمله وظایف واحد پشتیبانی دفاتر بخش خصوصی همراه اول است که مشترکان همراه اول می‌توانند در صورت وجود هرگونه اعتراض به نحوه‌ی پاسخگویی این دفاتر به یکی از مراکز تلفن ثابت مراجعه و مشکلات خود را مطرح کنند تا این موضوع پیگیری شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.