در حالی که روزنامه شرق دو روز گذشته صفحه کابینه تدبیر و امید در فیس‌بوک را به نقل از صفحه فیس‌بوک بیژن نامدار زنگنه به طور رسمی معرفی کرده است. اما هر دو صفحات جعلی و غیررسمی است.

به گزارش وب سایت رسانه‌های اجتماعی، صفحه جعلی بیژن نامدار زنگنه در فیس‌بوک، صفحه فیس‌بوک کابینه تدبیر و امید را معرفی کرده است. این در حالی است که این صفحه جعلی در لیست این صفحه وجود دارد، اثری از صفحه اصلی نامدار زنگنه در این فهرست نیست.

صفحه اصلی بیژن نامدار زنگنه که توسط وی اداره می‌شود، نسبت به این مورد واکنش نشان داده و آورده است:

«دوستان و همراهان عزیز هدف بنده از راه اندازی این صفحه امکان ارتباط مستقیم با مردم و فراهم آوردن شرایطی برای آشنایی با نظرات بخشی از مردم بوده است. اما متاسفانه پیام های متعدد دریافت نموده ام که گویا عده ای با نام بنده در فضای مجازی فعالیت می نمایند. از همین رو به اطلاع می رسانم این صفحه تنها صفحه متعلق به اینجانب در شبکه های اجتماعی است و نظرات من تنها در این صفحه انعکاس می یابد.
با توجه به حساسیت هایی که وجود دارد و برای آنکه امکان ادامه فعالیت اینجانب در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد از افرادی که به هر دلیل به نام بنده فعالیت می نمایند تقاضا می کنم فرصت همراهی بنده با مردم را سلب نکنند و از دوستان عزیز نیز تقاضا دارم در هر کجا غیر از این صفحه نقل قولی از سوی اینجانب صورت گرفت قویا و به سرعت آن را تکذیب نمایند.»

بیژن نامدار زنگنه در فیس بوک

گفتنی است، لیست صفحات جعلی کابینه تدبیر و امید در شبکه‌های اجتماعی را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

لازم است تا روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در این باره یک بار برای همیشه توضیحات لازم را ارائه کند تا مردم و رسانه‌ها در این خصوص دچار اشتباه نشوند.