تلفن همراه

گوشی

September 12, 2013
16:25 پنجشنبه، 21ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57375

بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر دنیا کدام است؟

هفته گذشته دنیای تلفن های هوشمند شاهد ظهور گوشی‌های مختلفی بود که چند هفته پس از معرفی محصول پرقدرت LG G2 ، پا به این دنیا نهادند. این  محصولات در حال حاضر گل‌های سر سبد ابزارهای مبتنی بر اندروید هستند و تهدیدی جدی برای گوشی های پرفروش و برتر فعلی بازار محسوب می شوند.
 
 
به گزارش وبلاگ ال جی، صفحه نمایش های ۱۰۸۰p حالا دیگر به قابلیتی رایج در میان گوشی های پیشروی بازار بدل شده اند اما سه محصولی که پیش تر بدان ها اشاره شد، جهشی قابل توجه در کیفیت دوربین، افزایش کارآیی و میزان فضای ذخیره سازی از خود نشان می دهند. Sony و LG در بخش دوربین پیشگام هستند و سامسونگ با به کارگیری سه گیگابایت RAM و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای معمولی ترین نسخه، در این زمینه ها برتر نشان می دهد.
 
تمامی این گوشی ها به دلیل ویژگی های شان و علاقمندی های شما – که بالطبع دائما در حال تغییر است – می توانند به سادگی توجه تان را به خود جلب نمایند. اما کدامیک از این محصولات بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر بازار از نظر شماست؟ LG G2 با کنار زدن رقبا این عنوان را از آن خود کرده است. در این نظرسنجی که توسط سایت فون آرنا انجام شد، G2 بیش از ۲۸٫۳ درصد از آرای کاربران را به خود اختصاص داد. LG G2 نخستین گوشی تلفن همراهی است که به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با لرزش گیر نوری مجهز شده است؛ علاوه بر این بهره گیری از صفحه نمایش غول پیکر ۵٫۲ اینچی با حاشیه ای به شدت باریک و رزولوشن ۱۰۸۰p در کنار تراشه جدید Snapdragon 800 آن را به گزینه مورد علاقه بسیاری از کاربران تبدیل می کند.
 
گرچه، رقابت بسیار نزدیک است. Galaxy Note 3 در این نظرسنجی توانست به رتبه دوم دست یافته و Sony Xperia Z1 هم مقام سوم را بدست آورد. این نظرسنجی نشان می دهد پیشکسوت تر های بازار؛ Samsung Galaxy S4 (رتبه چهارم) و HTC One (با رتبه پنجم)، شانس زیادی برای رقابت با تازه وارد ها نخواهند داشت. تنها ۷٫۲ درصد از آرا به گوشی های دیگری به جز این پنج محصول اختصاص پیدا کرده است. این آرا به گوشی هایی چون Motorola Moto X ، Sony Xperia Z Ultra و دیگر گوشی های مبتنی بر اندروید رسیده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.