باندپهن ثابت

September 13, 2013
23:42 جمعه، 22ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57402

نگهداری شبکه ارتباطی راه دور کشور به بخش خصوصی سپرده شد

امور نگهداری شبکه ارتباطی راه دور کشور با هدف بهره گیری از توانمندی های بخش خصوصی در امر نگهداری و پشتیبانی از شبکه فیبرنوری طی انجام مناقصه ای به بخش خصوصی سپرده شد.
 
 
مناقصه نگهداری شبکه ارتباطی راه دور کشور در قالب خرید خدمات نگهداری، پشتیبانی و بهسازی شبکه راه دور زیرساخت برای نخستین بار بصورت استانی و با هدف بهره مندی از تجربیات شرکت های کوچکتر و پرورش آنها جهت امر نگهداری بسترهای ارتباطی و ایجاد رقابت بیشتر و کاهش هزینه ها برگزار شد.
 
در اسفند ماه سال گذشته فراخوانی جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران برگزار و 30 شرکت در این فراخوان شرکت کردند که در این رابطه کمیته فنی و بازرگانی این مناقصه که با حضور 20 نفر از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت تشکیل شده بود پس از بررسی های لازم از لحاظ فنی و اجرائی و نیز رتبه و حجم ریالی کارهای در دست اجرای پیمانکاران، با محاسبه امتیازات این شرکتها 20 شرکت را که موفق به کسب حداقل امتیاز شده بودند برای حضور در این مناقصه مورد تایید قرار داد.
 
براین اساس و به دنبال برگزاری این مناقصه در استان لرستان شرکت عصر ارتباطات سمنان، در استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی شرکت پرسو الکترونیک رادمهر، در استان کرمان شرکت صنعتی و بازرگانی صنام،در استان یزد شرکت ایرانیان رایان شرق، در استان چهارمحال و بختیاری شرکت برج نور شهرکرد، در استان های سمنان ، قم ، قزوین ، زنجان و خوزستان شرکت تحقیقاتی آزمون کیفیت و در استان هرمزگان شرکت ارتباطات آپادانا سیار، در استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و در استان های مازندران، گلستان، گیلان و سیستان و بلوچستان شرکت دانیال کیا برنده این مناقصه شناخته شدند.
 
همچنین در استان های آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان نگهداری شبکه ارتباطی راه دور کشور به شرکت کارا تلفن، در استان آذربایجان غربی به شرکت گسترش ارتباطات همراهان فجر، در استان های همدان، مرکزی و اردبیل به شرکت تکفام و در استان ایلام و کرمانشاه به شرکت صنایع میکرو موج سپرده شد.
 
شرکت ارتباطات زیرساخت امکان فعالیت منطقه ای پیمانکاران نگهداری شبکه ارتباطی راه دور را باعث افزایش دقت در امر نظارت بر عملکرد پیمانکاران و ارتقاء کیفیت نگهداری و رشد و تعالی این بخش اعلام کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.