اپراتورها

تلفن همراه

September 14, 2013
20:30 شنبه، 23ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57423

نصرالله جهانگرد: اپراتورها باید وارد خدمات نسل ۳ شوند

در چهارمین معارفه مدیر عاملی رایتل، مشاور وزیر ارتباطات گفت: امیدواریم سایر اپراتورها وارد ارائه خدمات این نسل شوند و البته ما هم در وزارت ارتباطات پیگیر این موضوع هستیم.
 
 
 
در مراسم معارفه چهارمین مدیر عامل رایتل که عصر امروز برگزار شد، نصرالله جهانگرد به عنوان مشاور وزیر ارتباطات، خسروی -مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت-، پوررنجبر -مدیر عامل مخابرات ایران- و مهدیون -عضو هیات رئیسه زیرساخت- حضور داشتند.
 
امیدواریم سایر اپراتورها وارد ارائه خدمات نسل3 شوند
جهانگرد در ابتدای مراسم با اشاره به اینکه رایتل نماد پیش‌قراولی تکنولوژی در چرخه ارتباطات کشور است، اظهار کرد: در سال‌های اخیر در تحقق اهداف آن تا حدی تاخیر وجود داشته است که باید جبران شود و در حال حاضر هم اگر چه در بخش مکالمات تصویری مباحثی وجود دارد اما در کل رایتل به عنوان نماد نسل سوم، سرفصل مهمی در عصر ارتباطات ایران است.
وی اشاره‌ای به صدری -مدیر عامل جدید رایتل- داشت و گفت: مدیر عامل جدید این شرکت با شناختی که از صنعت ICT دارد، می‌تواند به شکوفایی خدمات این حوزه در کشور کمک کند.
او افزود: امیدواریم سایر اپراتورها وارد ارائه خدمات این نسل شوند و البته ما هم در وزارت ارتباطات پیگیر این موضوع هستیم.
 
اهل سخنرانی نیستم
در ادامه این نشست مجید صدری نیز پای تریبون حاضر شد و به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت با اشاره به اینکه خیلی اهل سخنرانی نیستم، عنوان کرد: امیدوارم در عمل و با تعاملی که با دستگاه‌هایی نظیر سازمان تنظیم مقررات، شرکت زیرساخت، مخابرات، ایرانسل و وزارت ارتباطات خواهم داشت، بتوانم برنامه‌هایم را پیش برم.
وی با بیان اینکه با تعاملی که با سازمان‌هایی نظیر مخابرات داشتم، از این پس رقابت جای خود را به تعامل می‌دهد، اذعان کرد: امیدوارم خدمات نسل سوم در کشور توسعه یابد و مردم از خدمات این نسل استفاده کنند.
 
تحریم‌ها مشکلات متعددی برای رایتل ایجاد کرد
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم که در این مراسم حضور داشت و از سبقه ارتباطاتی برخوردار است، با اشاره به اینکه رایتل در مدت زمانی طولانی با مشکلات متعددی روبرو بود، اظهار کرد: از همین حیث کمی زمان صرف شد تا بتواند موجودیت فنی و تجاری خود را پیدا کند و البته رایتل در حال حاضر آن چیزی که در برنامه اشاره شده بود، نیست.
فیروزآبادی گفت: قطعا تحریم‌ها در این زمینه بی‌تأثیر نبوده است و امیدواریم که رایتل بتواند در 5 سال آینده به پوشش 99 درصدی شهرها برسد.
او همچنین با اشاره به اینکه رایتل پروژه‌ای ملی است، یادآور شد: نمی‌توانیم نگاه سودآورانه را از دیدگاه خود حذف کنیم زیرا این سرمایه امانتی از سوی سازمان تأمین اجتماعی است.
قاسمی مدیر عامل سابق این شرکت هم در ایان گفت: در مدت زمان بنده، حدود 250 درصد رشد تجاری و 100 درصد رشد فنی داشتیم و در کل آینده درخشانی را برای رایتل متصور می‌شوم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.