اپراتورها

تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

September 16, 2013
19:07 دوشنبه، 25ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57463

ثبت نام کنید: رقابت اندرویدی ایرانسل در 120 دقیقه

نرده بان نوشت: هنگامی که گوگل حدود 5 سال پیش عرضه اولیه اندروید را آغاز کرد، شاید کمتر کسی فکر می کرد که این سیستم عامل موبایل با چنین سرعتی فراگیر شود و اکثر تلفن های هوشمند را تحت سلطه خود در آورد. 
 
 
با وجود تمام تحریم ها و محدودیت های موجود، اما اندروید راه خود را به ایران نیز پیدا کرد. وجود مارکت های بومی و علاقه توسعه دهندگان به تولید اپلیکیشن های داخلی، این سیستم عامل را در ایران نیز به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرد.
 
اکنون بازار اندروید آماده است تا بازیگران بزرگتری را در خود ببینید، و ایرانسل قرار است آغاز گر این راه باشد. اگر به خاطر داشته باشید در گزارشی که از کنفرانس سالانه ایرانسل تهیه کردیم، خبر از شروع به کار غریب الوقوع اپ استور اختصاصی این اپراتور با نام چارسو دادیم. اکنون پس از گذشت حدود یک سال از زمان آن مراسم، به نظر می رسد که سرانجام اقداماتی جدی در حال شکل گرفتن است تا این سرویس در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
ایرانسل قصد دارد تا به منظور شناسایی و حمایت از افراد و ایده های بالقوه، در حوزه اپلیکیشن های اندرویدی، در حاشیه نمایشگاه تلکام 2013 مسابقه ای را با عنوان «رقابت اندرویدی در 120 دقیقه» برگزار نماید.
 
این مسابقه در سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه تلکام اجرا خواهد شد و هدف از برگزاری آن، تشویق و آغاز دوری تازه، برای حمایت از برنامه نویسان و تولید برنامه های کاربردی و بومی مورد نیاز جامعه برای تلفن های هوشمند است. 
 
 
به گفته ایرانسل، «رقابت اندرویدی در 120 دقیقه» شامل مراحل زیر خواهد بود:
 
1. ثبت نام در مسابقه
تا پیش از 31 شهریور به آدرس appstore.irancell.ir مراجعه کرده و فرم ثبت نام آنلاین را به صورت کامل تکمیل نماید.
 
2. تماس با شما از طریق ایمیل
پس از پایان مهلت ثبت نام در انتهای روز سی و یکم شهریور ماه، از طرف ایرانسل ایمیلی در مورد جزئیات مسابقه و زمان حضور در محل نمایشگاه بین المللی تلکام برای شما ارسال می گردد.
 
3. نحوه برگزاری مسابقه
شرکت کنندگان درگروه های مختلف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در روز مسابقه امکانات لازم نظیر لپ تاپ و برنامه های مورد نیاز در اختیار کاربر قرار می گیرد.
 
در ابتدای مسابقه، مسئله‌ای با مراحل مختلف به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و از آنها خواسته می شود آن را به صورت یک برنامه اندرویدی پیاده‌سازی کنند. برنامه نویسان 120 دقیقه فرصت دارند تا مراحل مختلف مسئله طرح شده را پیاده سازی نمایند.
 
4. داوری
جمعی از اساتید دانشگاه امیرکبیر و کارشناسان ایرانسل برگزاری و داوری این دوره از مسابقات را عهده دار خواهند بود. داوران با بررسی تعداد مراحل پیاده سازی شده از مسئله و همچنین کیفیت انجام آنها امتیاز دهی به برنامه ها را انجام می دهند.
 
5. جوایز مسابقه
* 8 بسته حمایت از برنامه نویسان ایرانسل برای برندگان هر گروه
* 8 عدد از جدیدترین مدل های تلفن هوشمند اندرویدی به برندگان هر گروه 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.