بازی

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

September 19, 2013
11:34 پنجشنبه، 28ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57512

بهترین گجت‌ها برای بازی‌های ویدئویی

بازی‌های ویدئویی طرفداران زیادی دارد و به همین دلیل یک اکوسیستم جالب را در بازار محصولات دیجیتال ایجاد کرده است. 

در واقع گیمرها و طرفداران این بازی‌های هیجان انگیز در دسته کاربران حرفه‌ای قرار دارند که نیازهای خاصی دارند.
 با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده مختلف لوازم جانبی ویژه گیمرها را طراحی و تولید می‌کنند و سعی دارند سهمی از این بازار داغ و پررونق را به‌دست 
بیاورند. 
در همین راستا مجله Independent به تازگی فهرستی از بهترین گجت‌های ویژه گیم و بازی‌های ویدئویی را منتشر کرده است که آنها را در اینجا 
می‌خوانید:
 
کنترلر وایرلس با بدنه استیل: 
این گجت برای انجام بازی‌های ویدئویی با کامپیوترهای شخصی و مک طراحی شده است و نکته جالب درباره آن این است که امکان کار با دستگاه‌های موبایل از طریق بلوتوث را هم دارد.

 با این اوصاف می‌توان از آن برای انجام بازی با گوشی‌های آندرویدی یا آی‌فون هم استفاده کرد. این دستگاه در هر شارژ کامل امکان کار مداوم تا ده ساعت را به کاربرانش می‌دهد. این گجت با قیمت 60 پوند در بازار عرضه می‌شود.
 
ماوس پد Destructor 2 از Razer:
 شرکت Razer به خاطر طراحی و تولید محصولات ویژه گیمرها در بازار شناخته می‌شود. Destructor 2 در واقع یک ماوس پد بسیار نازک با ضخامت 2/2 میلیمتر است که برای گیمرها انتخاب

مناسبی می‌تواند باشد. سطح این ماوس پد برای ماوس‌های اپتیکال و لیزری بسیار مناسب است و سرعت عکس‌العمل با آنها را در بازی‌های مختلف افزایش می‌دهد. این ماوس پد با قیمت 35 پوند در بازار به فروش می‌رسد.

 
هارد درایو My Passport از Western Digital:
 این هارد اکسترنال و قابل حمل با ظرفیت دو ترابایت به گیمرها کمک می‌کند تا گیم‌های مورد علاقه‌شان را همیشه و همه جا با خودشان داشته باشند.

این دستگاه مبتنی بر پورت USB 3.0 بوده و با انواع کامپیوترهای شخصی و مک هم سازگاری دارد. این دستگاه با قیمت 150 پوند در بازار عرضه می‌شود.
 
کیبورد G19s از Logitech: 
این کیبورد به طور اختصاصی برای گیمرها طراحی شده است و از یک نمایشگر با قابلیت شخصی‌سازی بهره می‌برد.

این کیبورد دارای 12 کلید با قابلیت برنامه‌ریزی است که امکان انجام 36 عملکرد مختلف را دارند. این گجت از دو پورت USB بهره می‌برد و به راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود. این کیبورد با قیمت 180 پوند در بازار عرضه می‌شود.
 
جوی استیک Mad Catz Cyborg Fly 5: 
یک جوی استیک با ده کلید کاربردی که امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه به هیچ باتری نیاز نداشته و از یک پورت USB بهره می‌برد. این جوی استیک با قیمت 40 پوند
 عرضه می‌شود.

 
ماوس Mad Catz R.A.T 9: 
این ماوس طراحی عجیب و متفاوتی داشته و در عین حال امکانات مختلفی را به کاربرانش می‌دهد. نکته جالب درباره این ماوس آن است که امکان اندازه‌گیری دست کاربران را فراهم آورده و به این ترتیب می‌تواند با دست کاربران مختلف هماهنگ شود.

 این ماوس با سرعت خوبی کار می‌کند و مبتنی بر تکنولوژی بی سیم است. این ماوس با قیمت 90 پوند در بازار عرضه می‌شود.
 
Driving Force Gt از Logitech:
 یک گجت جالب و متفاوت برای طرفداران بازی‌های ویدئویی با تم رانندگی که می‌تواند تجربه یک بازی لذت‌بخش را به کاربرانش

بدهد. 
پدال‌های این گجت مبتنی بر حالت ویبره بوده و حس واقعی را به کاربرانش می‌دهد. این گجت جالب با قیمت 103 پوند در بازار عرضه می‌شود.
 
کنترلر Xbox 360 برای ویندوز: 
وقتی بعضی بازی‌ها برای کنسول‌ها طراحی می‌شوند، انجام آنها در کامپیوترهای شخصی معمولا با مشکلاتی همراه است. درست به همین دلیل هم این گجت می‌تواند امکان انجام بازی‌های کنسول Xbox 360 را در کامپیوترهای شخصی هم برای کاربرانش فراهم بیاورد. این گجت با قیمت 23 پوند در بازار به فروش می‌رسد.

 
ماوس G600 از Logitech:
 این ماوس ویژه گیمینگ دارای 20 کلید کاربردی و قابل برنامه‌ریزی است که می‌تواند به صورت همزمان برای چند گیمر تنظیم شود. این ماوس حرفه‌ای دارای کلیدهای کاربردی در کنار بدنه خودش است و در حال حاضر با قیمت 70 پوند در بازار عرضه می‌شود.

 
هدست Mmx 300 از Beyerdynamic: 
شرکت‌های تولیدکننده گیم معمولا هزینه زیادی برای ارتقای سطح کیفیت صدا در بازی‌های خودشان می‌کنند تا هیجان بیشتری را به کاربران و گیمرها بدهند. با این اوصاف استفاده از یک هدست حرفه‌ای و با کیفیت مانند این هدست می‌تواند کمک بزرگی به گیمرها کرده و لذت بیشتری را نصیب آنها کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.