اپراتورها

تلفن همراه

September 20, 2013
19:09 جمعه، 29ام شهریورماه 1392
کد خبر: 57537

همراه اول از رشد ۳۵درصدی ترافیک مکالمه، ۷۰درصدی پیامک و ۲۵۰درصدی دیتا در شبکه خود خبرداد

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع)، برندگان طرح هزاران لبخند بهاری همراه اول جوایز خود را دریافت کردند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ۲۶ شهریورماه، طی مراسم جشنی که به مناسبت سالروز میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت -امام رضا(ع)- در برج همراه برگزار شد، ۱۰ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن و ۶۰ کمک هزینه ۲۵۰میلیون ریالی خرید خودرو به برندگان طرح لبخند بهاری همراه اول اهداء شد.
 
در این مراسم ناصر یوسف پور، عضو هیأت مدیره همراه اول، ضمن خوش آمدگویی به برندگان طرح هزاران لبخند بهاری حاضر در مراسم، با تاکید بر "مشتری مداری" در فرهنگ همراه اول اظهار داشت: مشتری در فرهنگ همراه اول جایگاه خاص و رفیعی داشته و در استراتژی ۵ ساله شرکت، برای پوشش هر چه بهتر نیازهای مشترکین، اولویت های زیادی را در نظر گرفته ایم.
 
یوسف پور افزود: طی ۱۹ سال گذشته، بالغ بر ۶۰ میلیون سیم کارت دایمی و اعتباری همراه اول واگذار شده که این نتیجه اعتماد مردم به ما بوده است و بدین جهت ما نه تنها بزرگترین اپراتور کشور، بلکه خاورمیانه شده ایم. این اعتماد وظیفه ما را سنگین تر می کند و بدین جهت سرفصل مشترک همه بخش های شرکت، رضایت مشترکین است.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال با ارتقای کیفیت شبکه، همراه اول دستاوردهای چشمگیری داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بدلیل ارتقای کیفیت شبکه و افزایش روز افزون تعداد مشترکین، ترافیک در بخش مکالمه(Voice) ۳۵درصد، پیامک(sms) ۷۰ درصد و در بخش دیتا(GPRS) ۲۵۰ درصد افزایش ترافیک وجود داشته است که این رشد بزرگ را مدیون اعتماد و حسن توجه مشترکین همراه اول می دانیم.
 
یوسف پور افزود: برای ارائه خدمات بهتر و فراگیر، طرح های متعددی در نظر گرفته شده است که یکی از آنها همین طرح هزاران لبخند است. طرح فعلی(هزاران لبخند بهاری)، سومین دوره از طرح هزاران لبخند است که امروز در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) جوایز آن اهدا می شود. این طرح از تمامی استان های کشور برنده داشته که امیدواریم این جوایز، موجبات خیر و برکت در زندگی برندگان را فراهم سازد؛ همچنین وی خطاب به برندگان اظهار داشت: امید است این لبخند بهاری که اکنون بر لبان شما نشسته، همیشه بهمراه همراه اول بر لبانتان ادامه یابد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.