اپراتورها

تلفن همراه

September 25, 2013
11:22 چهارشنبه، 3ام مهرماه 1392
کد خبر: 57666

همراه اول: در تلکام امسال تمرکزمان برروی مشتریان سازمانی است/گوشی P6 هواوی را عرضه میکنیم

معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه اول گفت: تمرکز همراه اول در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی (تلکام۲۰۱۳) بر مشتریان شرکتی و سازمانی است.
 
 
به گزارش تسنیم، محمد مهدی عطوفی با اشاره به اینکه شعار همراه اول در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام " یک همراه معتبر، یک همراه مطمئن و یک همراه معتمد" است، اظهار کرد: مردم به همراه اول اعتماد خاصی دارند و شعار امسال این اپراتور نیز برای تقویت این اعتماد است.
وی با اشاره به اینکه همراه اول امسال نیز مانند سال‌های گذشته در سالن 7 نمایشگاه بین‌‌المللی تهران، پذیرای بازدیدکنندگان است، گفت: در مرکز این سالن فروشگاه همراه اول، در ضلع شمال شرقی آن سرویس‌های ارزش افزوده و در ضلع جنوب شرقی سالن سرویس‌‌های مشتریان شرکتی مستقر می‌شود. فضای باز نمایشگاه نیز به سازمان‌های وابسته به شبکه فروش و بخش اهدا جوایز اختصاص یافته است.
 
سرویس مشتریان شرکتی
او درباره سرویس مشتریان شرکتی عنوان کرد: تمرکز همراه اول در نمایشگاه تلکام 2013 بر مشتریان شرکتی است و با سرویس‌های متنوع برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در این نمایشگاه حضور خواهیم یافت و بیش از ده سرویس برای شرکت‌هایی که علاقمند هستند خدمات ارتباطی خود را از همراه اول دریافت کنند، ارایه خواهد شد.
 
عرضه گوشی P6 هواوی با شرایط ویژه در نمایشگاه تلکام
معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه اول از عرضه گوشی P6 هواوی در این نمایشگاه خبر داد و ابراز کرد: گوشی P6 شرکت "هواوی"(Huawei) از تولید نازک‌ترین گوشی تلفن همراه هوشمند جهان است که در این نمایشگاه برای مشترکین همراه اول با شرایط ویژه عرضه خواهد شد. 
 
جویندگان کار می‌توانند به شبکه توزیع الکترونیکی همراه اول ملحق شوند
عطوفی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ اینترنت و موبایل در کشور ، اظهار داشت: یکی از اهداف همراه اول، آسان‌سازی فروش کارت شارژ و توسعه فروش الکترونیکی با کمک بخش خصوصی است.
وی افزود: در لایه کارت شارژ فیزیکی، 17 شرکت داریم و همکار نمی‌‌پذیریم اما دربخش الکترونیکی، هر کسی می‌تواند به شبکه توزیع همراه اول ملحق شود.
 
عرضه 12 هزار آوای انتظار جدید
او درباره دیگر خدمات این شرکت در تلکام نیز خاطر نشان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، همراه اول 145 سرویس خبر و اطلاع‌رسانی، 65 سرویس در گروه بازار و تجارت، 127 سرویس در گروه فرهنگ، 115 سرویس در گروه دین و مذهب، 890 سرویس در گروه دانش و فناوری، 127 سرویس در گروه بهداشت و سلامت و 12 هزار آوای انتظار جدید ارایه می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.