تلفن همراه

September 27, 2013
20:12 جمعه، 5ام مهرماه 1392
کد خبر: 57707

تمدید زمان ثبت‌نام در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب ایران

بعد از برگزاری موفق اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب در سال گذشته، مجریان این همایش تصمیم گرفته‌اند این بار نخستین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب فارسی را برگزار کنند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، با برگزاری اولین همایش نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب در سال گذشته و ارائه موضوعاتی درباره برنامه‌نویسی موبایل در پلتفرم iOS و اندروید، کاربردپذیری، رابط کاربری، درآمدزایی از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و… تیم برگزاری این همایش تصمیم گرفته‌اند اولین جشنواره نرم‌افزارهای موبایل و موبایل‌وب فارسی را برگزار کنند.
 
این جشنواره به برنامه‌نویسان iOS، اندروید و ویندوزفون و همینطور طراحان سایت‌های موبایل‌وب و ریسپانسیو کمک خواهد کرد با معرفی و ارسال اپلیکیشن یا سایت خود به دبیرخانه جشنواره، خود را وارد رقابت با طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها کرده و در نهایت بعد از داوری توسط کارشناسان، رای‌های مردمی و رای‌های دیگر توسعه‌دهندگان عنوان بهترین اپلیکیشن سال فارسی و همچنین بهترین سایت موبایل وب فارسی را کسب کنند.
 
میلاد احرامپوش دبیر این جشنواره درباره نحوه داوری و انتخاب برترین اپلیکیشن ها افزود : هدف ما از برگزاری این همایش رشد و توسعه اپلیکیشن‌های فارسی بوده و امیدوارم این رقابت در نهایت به این نتیجه منتهی شود. 
وی افزود: اما روند بررسی و داوری بدین صورت است که ما پارامترهای زیر را در هر اپلیکیشن توسط داورانمان که افراد خبره در هر بخش هستند مورد بررسی قرار خواهیم داد. این بخش‌ها نیز عبارتند از رابط کاربری، کاربردپذیری و تجربه، کاربری ، خلاقیت، محتوا اپ، برنامه نویسی و ایده تجاری. 
وی گفت : در نهایت ما در هر پلتفرم اپ‌ها را در ۶ مورد فوق توسط داوران مورد بررسی قرار داده و بهترین اپ در هر پلتفرم طبق معیارهای بالا انتخاب خواهند شد. اما توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشنی که در سیستم جشنواره ثبت کرده باشند و مورد تایید دبیرخانه جشنواره قرار گرفته باشد نیز می‌توانند به سایر اپلیکیشن‌ها در مدت داوری امتیاز داده تا بهترین اپلیکیشن‌ها از نظر توسعه‌دهندگان نیز انتخاب گردد. 
احرامپوش در پایان گفت: ما رای‌های مردمی را نیز در نظر خواهیم داشت تا اپلیکیشن‌های پرطرفداری که کاربران زیادی دارند با دعوت از کاربران خود بتوانند عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن از نظر مردم را کسب نمایند.
 
ضمنا بخشی را به عنوان موبایل‌وب برای افراد طراح قرار گرفته که با ثبت سایت‌های ریسپانسیو و یا موبایل وب خود در این بخش نیز با دیگر افراد طراح رقابت نمایند. 
مدت زمان ارسال اپلیکیشن‌ها و سایت‌های موبایل وب به دبیرخانه این جشنواره در ابتدا تا ۱ مهر ماه در نظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال بسیار خوب علاقه‌مندان و برنامه‌نویسان از این جشنواره، این مدت تا ۱۵ مهر ماه تمدید شده است. 
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره به آدرس جشنواره نرم افزارهای موبایل و موبایل وب ایران مراجعه کرده و یا سوالات خود را به پست‌الکترونیکی دبیرخانه جشنواره به آدرس Contact@iranappfest.com ارسال کنید. امیدواریم این اولین تجربه با کمک برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌های ایرانی به خوبی و موفقیت برگزار شود 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.