اپراتورها

تلفن همراه

September 30, 2013
16:26 دوشنبه، 8ام مهرماه 1392
کد خبر: 57806

مروری بر خدمات جعبه کمک‌های تماس ایرانسل

مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند در مواقعی که شارژ سیم‌کارتشان تمام شده باشد از جعبه کمک‌های تماس ایرانسل جهت برقراری تماس استفاده کنند.
 
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جعبه کمک‌های تماس ایرانسل شامل موارد زیر است:
 
سرویس میزبان تماس
 
نخستین سرویس این جعبه، سرویس میزبان تماس است که مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری برای استفاده از آن می‌توانند با شماره گیری کد دستوری# شماره مورد نظر* 704 *از شماره مورد نظر خود بخواهند میزبان تماس آنها باشد.
 
پس از شماره‌گیری، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس گرفته و درصورت موافقت وی تماس برقرار می شود. البته نباید فراموش کرد برای استفاده از این سرویس، میزبان تماس نیز باید مشترک سیم‌کارت اعتباری ایرانسل باشد.
 
لطفا با من تماس بگیرید
 
مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری در شرایط نداشتن شارژ کافی برای تماس، می‌توانند با وارد کردن کد دستوری#شماره تلفن ایرانسل دریافت کننده*150* از سرویس «لطفا با من تماس بگیرید» استفاده کنند.
 
در این حالت و پس از شماره‌گیری کد دستوری، یک پیام کوتاه رایگان با محتوای «لطفاً با من تماس بگیرید…» به همراه شماره تلفن ایرانسل فرستنده به شماره مقصد ارسال می‌شود و از دارنده شماره خواسته می‌شود تا با شما تماس بگیرد.
 
ارسال شارژ
 
مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری#شماره دوست موردنظر* شماره رمز۱۲یا ۱۶رقمی*۱۴۱*و کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #شناسه وایمکس*شماره رمز ۱۲ یا ۱۶ رقمی* ۱۴۱* برای سیم‌کارت اعتباری و یا حساب وایمکس دوستان خود شارژ بفرستند.
 
برای استفاده از این سرویس، تنها ۵۰۰ ریال از اعتبار ارسالی بعنوان کارمزد کسر خواهد شد. البته با ارسال شارژ برای کاربران اعتباری وایمکس ایرانسل، هیچ کارمزدی دریافت نمی‌شود.
 
شارژ خط به خط
 
شارژ خط به خط آخرین سرویس جعبه کمک‌های تماس ایرانسل بشمار می‌رود و مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری برای استفاده از این سرویس کافی است کدYES/OK #رمز خط به خط*مبلغ*شماره مقصد* 142* را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری کنند.
 
مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری برای دریافت رمز خط به خط نیز کافی است عدد 12 را به 1112 پیامک کرده و با پیگیری منوها، رمز خود را تعیین کنند.
 
هزینه استفاده از این سرویس در هر بار انتقال، 500 ریال به عنوان کارمزد در نظر گرفته شده است که از اعتبار موجود در حساب فرستنده کسر خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.