اپراتورها

تلفن همراه

October 2, 2013
11:09 چهارشنبه، 10ام مهرماه 1392
کد خبر: 57823

ایرانسل با ۳۰۰ شرکت تولیدی ، خدماتی و صنعتی داخلی همکاری دارد

معاون فنی و مهندسی ایرانسل گفت: این اپراتور با بهره گیری حداکثری از توانمندی ‌های داخل کشور درحال حاضر با بیش از ۳۰۰ شرکت تولیدی، خدماتی و صنعتی در حوزه‌های مختلف سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات فنی و مهندسی و بازرگانی همکاری دارد.
 
علی اصغر عینی‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه تجهیزات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری، تامین دستگاه ‌های فرستنده، گیرنده و تجهیزات اصلی و جانبی مراکز سوئیچ شبکه، کانتینرهای خاص مراکز سوئیچ و انواع دکل و فریم ‌های تجهیزات مخابراتی و متعلقات جانبی نصب ایستگاه ‌های BTS و BSC توسط شرکت‌های ایرانی که با ایرانسل همکاری دارند، تامین می‌شود. 
 
وی افزود: انواع منابع تغذیه، باتری، شارژر باتری، ژنراتور اضطراری، تابلوهای برق و کنترلAC وDC، روشنایی، کنتورهای انرژی الکتریکی و نیز انواع کابل‌های مسی، نوری، کواکسیال و کانکتورها، فیدرو جامپر و متعلقات مربوطه مورد استفاده در مراکز ایرانسل نیز از تجهیزات کاملا ایرانی و تولید داخل بهره می‌گیرد. 
گفتنی است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پنجشنبه هفته گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تلکام از اپراتورهای داخلی خواست که قانون استفاده حداکثری از تجهیزات داخلی را رعایت کنند و به بهانه ارزانی و سهول الوصول بودن کالاهای خارجی ، این قانون را دور نزنند. 
معاون فنی و مهندسی ایرانسل گفت: تاسیسات انرژی گرمایشی و سرمایشی، تجهیزات تهویه و کولرهای گازی مراکز و سایت‌های این اپراتور از سوی شرکت‌های داخلی تامین می‌شود. 
عینی پور ادامه داد: علاوه بر این، تمامی کیت‌ های ارتینگ، گراندنیگ و تجهیزات برق‌گیر سایت‌های BTS وBSS و کلیه سیم‌کارت‌ها، کارت‌های شارژ و متعلقات آن، نرم‌ افزارها و سخت‌ افزارهای مربوط به صدور صورتحساب مشتریان و مرکز دیتا نیز از سوی شرکت‌های ایرانی تامین می‌شود. 
وی در خصوص بهره‌گیری از خدمات فنی، مهندسی، بازرگانی، مالی، حقوقی و پشتیبانی شرکت‌های ایرانی تصریح کرد: هم‌اکنون شرکت‌های همکار با ایرانسل که وظیفه سایت‌یابی و بازبینی سایت‌ها و امور ساختمانی و سازه سایت‌های اپراتور دوم را بر عهده دارند، همگی ایرانی هستند. 
به گفته ی عینی پور شرکت‌های ایرانی فعال درحوزه خدمات فنی، مهندسی وظیفه اجرای عملیات نصب، راه‌اندازی، تست، تضمین کیفیت و بهره‌برداری در مراکز و تجهیزات و نیز مدیریت نگهداری و بهره‌برداری شبکه ایرانسل را برعهده دارند. 
معاون فنی و مهندسی ایرانسل با بیان این مطلب که در حال حاضر مشاوره در امور بانکی، مالی، حقوقی، گمرکی و بازرگانی و بازاریابی و فروش ایرانسل با استفاده از توان داخلی صورت می‌گیرد، گفت: علاوه بر این از مشارکت شرکت‌های ایرانی در طراحی، برنامه‌ریزی و بهینه‌سازی شبکه ایرانسل و کنترل کیفیت سایت‌های نصب و راه‌اندازی شده نیز استفاده می‌شود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.