اپراتورها

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 3, 2013
18:49 پنجشنبه، 11ام مهرماه 1392
کد خبر: 57864

فراسو ستاپ‌باکس IPTV مخابرات را تولید می‌کند

رسانه ئ هوشمند اینترنتی (رسا) یا IPTV جدید ترین محصول شرکت صنایع رایانه فراسو با همکاری شرکت مخابرات ایران می باشد ، که قابلیت های یک تلویزیون هوشمند یا Smart TV  را برای شما به ارمغان می آورد .
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از فراسو، کاربر با خرید این دستگاه می تواند ، از امکانات یک گیرنده ئ دیجیتال ، مانند دریافت سیگنال های دیجیتال صدا و سیما و ضبط آن بر روی حافظه های جانبی فلش یو اس بی یا هارد های اکسترنال استفاده نموده و فایل های صوتی و تصویری خود را با بالاترین کیفیت فول اچ دی 1080P با استفاده از دستگاه پخش نماید .
 
همچنین با وجود جدیدترین ورژن سیستم عامل قدرتمند اندروید بر روی این دستگاه ، که توسط کارشناسان شرکت فراسو بومی سازی شده ، امکان استفاده از هزاران نرم افزار کاربردی داخلی و خارجی به وجود می آید .
اتصال دستگاه رسانه ئ هوشمند فراسو  (رسا) به تمامی تلویزیون ها و مانیتور ها با ورودی های رایج مانند اچ دی ام آی میسر بوده و لذت استفاده از یک سیستم پیشرفته را با بالاترین کیفیت فراهم می کند .
مدیریت فایل های فیلم ، موسیقی و عکس ، وب گردی و پیمایش صفحات اینترنت ، نرم افزار های چند رسانه ای ارتباط جمعی و انجام بازی های مختلف ، ویرایش فایل های متنی رایج ، از دیگر امکانات این دستگاه است ، که با استفاده از یک سرویس پر سرعت اینترنت و پورت های ورودی و خروجی صوتی و تصویری مانند جک 3.5 میلی متری ، برای کاربرد هائی مانند فعالیت های مذهبی ، دانشگاه های مجازی و مشاوره های بهداشتی – آموزشی از راه دور ، ویدئو کنفرانس ها و سرویس های VOIP و همچنین انتقال و دریافت اخبار ایده آل می باشد .
ریموت کنترلر پیشرفته ئ این محصول با صفحه کلید استانداردQwerty  و دکمه های کاربردی فراوان ، وبگردی و چک کردن پیغام ها و ایمیل ها را بسیار آسان نموده و علاوه بر این ، ریموت دارای سنسور Gyro  حساس داخلی بوده ، که در بازی های تحت سیستم عامل اندروید امکان انجام فعالیت های حسی و حرکتی را به کاربر می دهد .
 
همچنین گروه فراسو قصد دارد در آینده ، سیستم پیشرفته  Audio And Video On Demand (AVOD)را در این دستگاه پیاده سازی نماید ، که به کاربر اجازه می دهد فایل های صوتی و تصویری مورد نظر خود را از میان آرشیو وسیعی انتخاب نموده و مشاهده یا گوش نماید . طبق این سیستم بعد از انتخاب فیلم یا موسیقی مورد نظر توسط کاربر ، امکان بارگزاری آن ها بر روی رسانه ئ هوشمند اینترنتی فراسو (رسا) وجود داشته و پرداخت هزینه ها نیز بر روی قبض تلفن می باشد و شما می توانید به راحتی به تمامی فیلم ها و سریال ها و فایل های موسیقی دلخواه خود در کمترین زمان و به راحتی در منزل یا محل کار دسترسی پیدا کنید  .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.