تلفن همراه

گوشی

October 6, 2013
10:29 یکشنبه، 14ام مهرماه 1392
کد خبر: 57953

گوشی HTC ONE برنده جایزه بهترین گجت سال شد

آی تی ایران- گوشی HTC One توانست جایزه نخست بهترین گجت سال ۲۰۱۳ جوایز T3 را کسب کند. این گوشی توانست در جریان رقابت با رقبایی از اپل، سامسونگ، سونی، نوکیا و بلک‌بری مقام نخست را کسب کند. 
در واقع طی ۱۲ ماه گذشته گوشی‌های متعددی در بازار تلفن همراه عرضه شدند، اما این HTC One بود که توانست در این دوره T3 هم نظر هیات داوران هم نظر خوانندگان (این مجله)  را به خود جلب کند. 
 
HTC One در واقع در پی آن طراحی شد که این شرکت تصمیم گرفت مشکلات مالی و اقتصادی خود را با یک محصول جدید و با کیفیت حل کند و به نظر می رسد که تیم مهندسی این محصول کار خود را به خوبی انجام داده است تا این شرکت به جایگاه دوباره خود بازگردد. این گوشی چهارهسته‌ای در ماه فوریه امسال به بازار معرفی شد.
 وزن آن ۱۴۳ گرم است و صفحه نمایش آن از نوع گوریلا گلاس سوپر LCD3 با ۱۶ میلیون رنگ و 7/4 اینچ (۱۰۸۰ در ۱۹۲۰) است. 
این گوشی در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با ۲ گیگابایت رم ارائه شده و جالب آنکه از یک دوربین ۴ مگاپیکسلی که البته HTC آن را اولتراپیکسل می‌نامد که کیفیت آن به هیچ وجه کمتر از مدل‌های ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی نیست، برخوردار است. این گوشی به یک دوربین جلویی 1/2 مگاپیکسلی هم مجهز است. گوشی HTC One از یک پردازنده چهارهسته‌ای 7/1 گیگاهرتزی از نوع Snapdragon 600 و یک باتری ۲۳۰۰ میلی‌آمپری برخوردار است. 
 
سایربرندگان
اپل نیز امسال دو جایزه در این رویداد به دست آورد تبلت سال ( برای آی‌پد مینی) و کامپیوتر سال برای مک‌بوک ایر ۱۱ اینچ.
سونی هم دو جایزه دریافت کرد یکی برای بهترین دوربین سال و دومی برای بهترین تلویزیون سال. 
گوگل به خاطر عینک گوگل جایزه بهترین نوآوری سال را به دست آورد و سامسونگ نیز بهترین برند تکنولوژی سال را به دست آورد. 
نت‌فلیکس هم برنده دیگر جوایز امسال بود که جایزه بهترین سرویس دیجیتالی سال را از آن خود کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.