اپراتورها

تلفن همراه

October 6, 2013
16:36 یکشنبه، 14ام مهرماه 1392
کد خبر: 57955

اعلام طرحهای رنگی ایرانسل در جشنواره پاییز 92

25 درصد تخفیف مکالمه با 5 مشترک فهرست طلایی ایرانسل، 21 درصد تخفیف مکالمه با خطوط ثابت در تمام ساعات شبانه روز و 14درصد تخفیف مکالمه های ایرانسلی از ساعت 9 شب تا 8 صبح از مزایای ویژه طرح نقره ای پایا ایرانسل در جشنواره پاییز 92 بشمار می رود.
 
به گزارش ایلنا؛ کلیه مشترکین جدید و فعلی ایرانسل می‌توانند در طول جشنواره پاییز 92 ایرانسل که از 1 مهر آغاز و تا 30 آذر ادامه دارد از طریق کد دستوری #3*6*3*555* در این طرح ویژه ایرانسل ثبت نام و تنها با پرداخت 200 تومان از مزایای آن بهره‌مند شوند.
 
در این طرح هزینه تماس با خطوط ایرانسل از ساعت 21 تا 8 صبح با 14 درصد تخفیف معادل دقیقه‌ای 535 ریال محاسبه می‌شود، در حالی که در طرح عادی این هزینه برای مشترکین دقیقه ای620 ریال است.
 
همچنین مشترکینی که از این طرح استفاده کنند، می‌توانند با پرداخت دقیقه‌ای 669 ریال درتمامی ساعات شبانه روز با خطوط ثابت تماس برقرار کنند در حالی که هزینه این تماس‌ها در طرح عادی ایرانسل دقیقه‌ای 852 ریال است.
 
مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل که از این طرح استفاده می‌کنند توجه داشته باشند که هزینه تماس‌های ایرانسلی در خارج از بازه زمانی مذکور دقیقه‌ای 699 ریال و هزینه تماس یا سایر اپراتورهای تلفن همراه در خارج از بازه زمانی ذکر شده معاول دقیقه‌ای 929 ریال است.
به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسل برای برقراری تماس با سایر ایرانسلی‌ها در هر جای ایران، هیچ‌گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند و در هرجا که باشند تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود، مهلت استفاده از مزایای طرح نقره‌ای پایا ایرانسل یک ماهه بوده و هزینه اضافه کردن هر مشترک به لیست طلایی 400 تومان می باشد.
 
طرح آبی تک ستاره و قرمز ایرانسل
 
طرح آبی تک ستاره ایرنسل این امکان را در اختیار مشترکین ایرانسل قرار می‌دهد تا با پرداخت تنها 200 تومان از مزایا و تخفیف‌های ویژه این طرح به صورت روزانه بهره‌مند شوند.
 
متقاضیان استفاده از این طرح برای فعال سازی آن کافی است کد دستوری #2*6*3*555* را از سیم کارت خود شماره گیری کنند و پس از دریافت پیامک تایید می توانند به مدت 1 روز از مزایای طرح آبی تک ستاره ایرانسل استفاده کنند.
 
مشترکین اعتباری ایرانسل نیز می توانند با استفاده از طرح قرمز تک ستاره در جشنواره پاییز 92 ایرانسل با پرداخت 500 تومان این طرح را فعال کرده و از ساعت 1 تا 7 بامداد، هر روز تا سقف 120 دقیقه، مکالمه رایگان ایرانسلی داشته باشند. علاوه برآن در خارج از بازه زمانی اعلام شده نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز در تعرفه های رنگی ایرانسل، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار شوند.
 
این دسته از مشترکین برای استفاده از طرح قرمز تک ستاره نیز کافی است در طول جشنواره پاییز 92 کد دستوری #1*6*3*555* را از سیم کارت خود شماره گیری کنند و پس از دریافت پیامک تایید از مزایای این طرح به مدت یک روز استفاده کنند.
 
کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری ایرانسل می توانند برای اطلاع از تعرفه طرح های فعال در حساب خود کد دستوری #1*8*7*140* را از خط خود شماره گیری کنند.
 
لازم با ذکر است؛ در صورت فعال سازی هریک از این طرح ها ی تشویقی پاییز 92 ایرانسل تا پایان اعتبار طرح مربوط، امکان خرید طرح دیگری وجود ندارد و مشترکین می توانند جهت اطلاع از جزئیات بیشتر طرحهای عنوان شده به وب سایت رسمی ایرانسلwww.irancell.ir مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.