تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

October 9, 2013
8:48 چهارشنبه، 17ام مهرماه 1392
کد خبر: 58005

تبلت‌های جدید لنوو با امکانات سخت‌افزاری متوسط

این روزها وب‌سایت‌های خبری از عرضه دو تبلت جدید شرکت Lenovo در فروشگاه‌های بعضی کشورهای اروپایی خبر داده‌اند. تبلت‌های جدید IdeaPad B6000 و IdeaPad B8000 در واقع اعضای جدید سری تبلت‌های IdeaPad این شرکت هستند که از سیستم عامل آندروید و مشخصات سخت افزاری متوسطی بهره می‌برند.
تبلت IdeaPad B6000 امکانات متنوعی مانند پردازنده‌ چهارهسته‌ای 2/1 گیگاهرتزی MediaTek MT8125 و صفحه نمایش 8 اینچی WXGA با وضوح تصویر 1280 در 800 را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این تبلت دارای یک گیگابایت حافظه رم بوده و از 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این محصول جدید مبتنی بر سیستم‌عامل آندروید نسخه 2/4 است و مجهز به یک دوربین 5 مگاپیکسلی هم هست.
تبلت جدید دیگر Lenovo مدل IdeaPad B8000 است که یک تبلت 10 اینچی بوده و تصاویر را با وضوح 1280 در 800 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این تبلت دارای رم یک گیگابایتی بوده و از حافظه داخلی 16 گیگابایتی هم بهره می‌برد. این تبلت مجهز به دوربین 5 مگاپیکسلی بوده و از سیستم‌عامل آندروید نسخه 2/4 بهره می‌برد. این دستگاه همچنین از امکانات ارتباطی مانند بلوتوث 4 و Wi-Fi هم بهره می‌برد.
این تبلت‌ها با قیمتی در حدود 215 یورو برای مدل 8 اینچیIdeaPad B6000 و 280 یورو برای مدل 10 اینچی با نام IdeaPad B8000 عرضه شده‌اند. کارشناسان و فعالان بازار انتظار دارند که این تبلت‌ها تا پایان ماه جاری میلادی در بازار‌هایی مانند اروپا، آسیای غربی و آمریکای شمالی به بازار عرضه بشوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.