تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

October 9, 2013
23:31 چهارشنبه، 17ام مهرماه 1392
کد خبر: 58042

فروشگاه اندرویدی آمازون گسترش می‌یابد

بر اساس طرح جدیدی که آمازون تعریف کرده است، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مزایای مالی و بازاریابی فراوانی دریافت می‌کنند که می‌تواند به آن‌ها در زمینه شناسایی آسان‌تر ابزار توسط کاربر و فروش بیشتر آن‌ها کمک کند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، شرکت آمازون به منظور توسعه فروشگاه اینترنتی موبایلی App Store خود قصد دارد به توسعه دهندگان نرم‌افزاری که ابزارهای خود را برای سیستم‌عامل اندروید تولید می‌کنند امکان دهد تا فعالیت‌های خود را روی پلتفورم این شرکت دنبال کنند.
 
انواع رایانه‌های لوحی Kindle آمازون بدون هرگونه اصلاحیه هم‌اکنون می‌توانند ابزارهای اندرویدی را از فروشگاه اینترنتی شرکت آمازون بارگذاری کنند که البته برخی از این ابزارهای محبوب بر اساس مدل تبلت‌ها با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند.
 
اما بر اساس طرح جدیدی که آمازون تعریف کرده است، توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مزایای مالی و بازاریابی فراوانی دریافت می‌کنند که به گفته این شرکت، می‌تواند به آن‌ها در زمینه شناسایی آسان‌تر ابزار توسط کاربر و فروش بیشتر آن‌ها کمک کند.
 
فروشگاه اینترنتی موبایلی آمازون هم‌اکنون 500 هزار ابزار را در خود جا داده است و با طرح‌های جدید پیش‌بینی می‌شود که تعداد آن‌ها افزایش قابل ملاحظه یابد.
 
"مایک جورج"( Mike George) مدیر فروشگاه Appstore، بازی‌ها و سرویس Cloud Drive در این خصوص توضیح داد: «توسعه‌دهندگان ابزارهای موبایلی به ما اعلام کرده‌اند که پیدا کردن نرم‌افزار ساخته شده توسط آن‌ها از طریق دستگاه‌های مختلفی که در اختیار کاربران است دشواری‌های فراوانی را پیش‌رو دارد و این یکی از بزرگترین مشکلات‌شان بوده است».
 
او در ادامه گفت: «ما با اجرای طرح Appstore Developer Select این مشکل را برطرف می‌کنیم و امکانات بازاریابی گسترده‌تری در اختیار توسعه دهندگان نرم‌افزاری می‌گذاریم. ما در کنار این مسئله طرحی را با نام Coins اجرا می‌کنیم که منفعت بیشتری را از آن توسعه دهندگان نرم‌افزاری می‌کند و انگیزه آن‌ها برای تلاش بیشتر در این زمینه را باعث می‌شود».
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.