اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 11, 2013
14:53 جمعه، 19ام مهرماه 1392
کد خبر: 58067

۶ ابزاری که شما را در رسانه‌های اجتماعی نجات می‌دهد!

رسانه‌های اجتماعی محلی بزرگ برای سپری کردن زمان هستند و بسیاری از ما فقط به این دلیل از آنها استفاده می کنیم. با این حال، برخی از ابزارهای  و برنامه‌هایی وجود دارند که می‌تواند به واقع در وقت کاربران صرفه‌جویی نموده و برای استفاده سازنده‌تر و موفقیت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه‌ها شش ابزار سرگرم کننده هستند و مهمتر از همه می‌توانند در شما و کارکنان‌تان برای حرکت به سمت جلو و افزایش ارزش خود ایجاد انگیزه نمایند.

6 Amazing Social Media Productivity Tools

الویت مارو در اینجا شش ابزار بهر‌وری رسانه‌های اجتماعی معرفی کرده است که به شما کمک می‌کند فعالیت‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنید.
۱- بافر

ابزارهای برنامه‌ریزی، روش‌های بیشتری برای انجام بیش از آنچه که به طور معمول قادر به انجام آن هستید به شما پیشنهاد می‌کند. این بدان دلیل است که آنها به شما اجازه ارسال به بسیاری از سایت های مختلف را در هر زمان از روز می‌دهند، حتی هنگامی که شما به اینترنت متصل نیستید؛ آنها تنها آنچه را که به نظر می‌رسد انجام می‌دهند، اپلیکیشن‌هایی شبیه بافر در یک زمان مشخص در آینده ارسال خواهد کرد.

buffer
امروزه بسیاری از ابزارهای برنامه‌ریزی در دسترس وجود دارد، اما همه آنها همانند یکدیگر نیستند. بافر یکی از ساده ترین ابزارهای کاربردی است به دلیل اینکه ابزاری است.

ویژگی‌های بافر
•    سازگاری با همه با مرورگرها: افزونه‌هایی برای مرورگرهای گوگل کروم، فایر فاکس و سافاری که به شما اجازه می‌دهد از پروفایل‌های رسانه اجتماعی خود به بافر دسترسی پیدا کنید.
•    برنامه ریزی:  بافر به شما اجازه می‌دهد تا محتواهایی را که در طول روز به نظرتان جالب می‌رسند، اضافه کنید و سپس آن را در زمان‌های خاص ارسال نمایید تا پست‌های شما در طول ساعات اولیه رسانه‌های اجتماعی یه صورت بافاصله و آنلاین حفظ شود.
•    تنوع منابع:  بافر می‌تواند پست‌ها را از فیس بوک و توییتر به راحتی بگیرد، همچنین قادر است پست‌هایی را نیز از اپلیکیشن‌هایی مانند پالس نیوز(که همه وبلاگ های مورد علاقه شما، مجلات، شبکه های اجتماعی و روزنامه ها در یک مکان به طور رایگان جمع می‌کند، برای استفاده هیجان‌انگیز است، سریع خوانده می‌شود و برای اشتراک‌گذاری آماده است)،توییت‌دک( اپلیکیشن رسانه‌های اجتماعی برای مدیریت حساب‌های توییتر) و بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب دیگر دریافت نماید.
•    سادگی: برنامه‌های دیگر نیاز دارند که شما تاریخ و زمانی را برنامه‌ریزی کنید برای اینکه چه زمانی پست شما ارسال خواهد شد. بافر در حال حاضر دارای اسلات زمان برای ساختن پست‌هاست و همچنین بسیار ساده‌تر است و موجب صرفه جویی در زمان.
بافر یک راه ساده و رایگان برای گسترش ارتباط و تعامل با مخاطبان آنلاین شماست. بافر به شما کمک می‌کند تا کار بیشتری انجام دهید به خاطر اینکه همیشه آنلاین است و ساعات اوج ارسال پست‌ها را شناسایی می‌کند. بافر یک ابزار بسیار سودمند برای جمع‌آوری آسان هر داستان جالبی است که شما بطور آنلاین به آن برمی‌خورید، آنرا به لیست بافر می‌فرستید و نگرانی درباره آن ندارید.
این یک راه عالی برای صرفه جویی در وقت است در حالیکه به حضور خود در رسانه‌های اجتماعی نیز می‌افزایید و انگیزه خود را با تماشای اینکه پست‌های شما توانسته چه مقدار جلب توجه نماید، حفظ می‌نمایید.

۲- گلایدر  
گلایدر راه طولانی را طی کرده است و نیازی را که برای بسیاری از افراد بدون دانش کسب و کار دلهره آور به نظر می‌رسد را برطرف می‌کند. گلایدر مانند استارتاپ‌ها به کسب‌و‌کارهای کوچک کمک می‌کند تا بازی‌های بازاریابی خود را شروع کنند. زمانی که اقدام به آنلاین شدن می‌کنند، شما درباره بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، اهمیت طراحی خوب و بسیاری از مسایل و هزینه‌های مرتبط با آن می‌شنوید.

glyder
ویژگی‌های گلایدر 
•    پیام بصری: شما می‌توانید برای ایجاد پیام برای فیس‌بوک، توییتر، پینترست و بلکه تماس‌های فروشندگان و دیگر رابطین پیام ایجاد کنید.
•    قالب‌ها:  پیام‌های خود را با قالب‌های از پیش تنظیم شده سرگرم کننده نگه دارید که بتواند برای همه مخاطبانتان سفارشی باشد.
•    به روز‌رسانی هفتگی: به طور منظم با مشتریان خود با استفاده از قالب های جدید متصل باشی و تصاویری که هر هفته به روز می‌شوند.
•    فرمت‌های اندازه گیری (سنجشی): گلیدر همه پیام‌های شما را قالب بندی می‌کند بنابراین آنها در همه جا بزرگ به  چشم می‌آیند.
گلایدر می‌تواند زمان و پول شما را پس انداز کند بدون اینکه شما نگرانی در مورد نتایح بد آن داشته باشید.

۳- لایک‌هک
همه ما به منابع بسیاری از اخبار رسانه‌های اجتماعی که از جهات مختلف بسوی ما می‌آیند دسترسی داریم. فیدهای فیس‌بوک و توییتر، آر اس اس خوان و بسیاری دیگر وجود دارند. غرق شدن در همه اینها آسان است، اینکه اجازه بدهید اطلاعات مهم از طریق شکاف‌ها منتقل شوند و ساعت‌های بسیاری را در میان اطلاعات بی‌ارزش حرکت کنید تا آنچه را که نیاز دارید، بیابید.
لایک‌هک، به شما اجازه می‌دهد تمام اخبار خود را  یکی کنید و از میان منابع مختلف در یک صفحه گلچین نمایید.

lickhack
ویژگی‌های لایک‌هک  
•    یک مکان مرکزی: آن اخبار شما را در یک مکان جمع می‌کند.
•    درجه‌بندی اهمیت: آن اخبار شما با درجه اهمیت و علاقه سازماندهی می‌کند
•    رتبه‌بندی هوشمند: برنامه همانند شما یاد می‌گیرد که اخبار را برای یافتن آنچه مورد علاقه شماست بخواند
•    دسترسی به تاریخ: همه داستان‌هایی که دوست دارید را ذخیره می‌کند و یا با جستجوی متن کامل به اشتراک می‌گذارد.
•    قابلیت آفلاین: به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه خود را با خبرهایتان برای دسترسی آفلاین همگام سازید.
این اپلیکیشن همچنین دارای کاربرد آسان است به خاطر رابط کاربری جذابی که به شما امکان می‌دهد تا به سرعت خبر را جمع آوری و سازماندهی کنید.

۴- سوشیال‌برو
همه ما می دانیم که اگر چیزی را در ساعت ۳ بامداد در توییتر ارسال کنیم، هیچ کس آن را نمی‌خواند مگر اینکه ما دوستان بین‌المللی و یا افرادی با عادت‌های «جالب» داشته باشیم. زمان یا ساعتی که شما محتوایی را ارسال می‌کنید به شدت می‌تواند تعداد افرادی را که به آنها دسترسی خواهید یافت، تغییر دهد. برخی سرویس‌ها به شما اجازه می‌دهد تا درباره زمانی که پست‌های تولید شده می‌تواند کمک بسیاری بکند، برنامه‌ریزی کنید و آنها غالبا دارای ابزارهای تحلیلی هستند که به آنها ضمیمه شده است.
با این حال، سوشیال‌برو (SocialBro) یک ابزار فوق العاده قدرتمند است و در توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرد برای اینکه مطمئن شوید که پست‌های شما به خاطر زمان نامناسب ارسال و یا قالب آن نادیده گرفته نمی‌شود.  سوشیال‌برو می‌تواند نحوه نگاه شما به توییت‌ها را تغییر دهد چرا که به سرعت و به وضوح اطلاعات مورد نیاز شما برای اتخاذ یک تصمیم خوب را نشان می‌دهد.

sociabro
سوشیال‎‌برو نه تنها به شما می‌گوید که شلوغ ترین زمان بر روی پروفایل‌های خاص چه زمانی هستند بلکه شامل:
•    نمراتPeerindex: به شما برای درک افراد و نه تنها پیام آنها کمک می‌کند.
•    داده های فوری: به شما می‌گوید که چه کسی فعال است، از طریق چه برنامه‌ای در حال توییت کردن هستند و با چه زبانی
•    یکپارچه سازی: از آن در ادوب ایر و گوگل کروم به صورت رایگان استفاده کنید
•    فیلترینگ: به شما اجازه می دهد تا جستجو یک واژه یا صفحه خاص را نظارت کنید.
سوشیال‌برو زمان بسیاری را صرفه جویی می‌کند و به شما کمک می‌کند دسترسی به رسانه‌های اجتماعی با تمام این ویژگی‌ها را گسترش دهید. توانایی نظارت بر جستجوی اصطلاحات خاص و هشتگ‌ها به شما اجازه می‌دهد بدانید چه موضوعاتی در حال حاضر محبوب‌تر هستند و بنابراین می‌دانید در مورد چه موضوعاتی پست ارسال کنید. تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد که مردم از کدام اپلیکیشن توییت می‌کنند و به شما اجازه می‌دهد درباره چیزهایی مانند اینکه آیا آنها در حال تماشای تایم لاین خود هستند و یا احتمالا فقط به عکس‌های خود در اینستاگرام نگاه می‌کنند، اطلاعات کسب کنید.
برای استفاده رایگان از سوشیال‌برو افزونه کروم آن را نصب کنید و لذت ببرید.

۵- گروو
گاهی اوقات، همه چیز باید درست انجام شود. خدمات در صرفه جویی زمان بسیار عالی هستند اما برای پیشگام ماندن در رقابت‌ها، کسب و کار شما نیازمند آن است که بداند چگونه از بسیاری سایت‌ها که می‌تواند برای رشد و پیشرفت کسب‌و‌کارتان مورد استفاده قرار گیرد، بهره ببرد.  براین اساس گروو(Grovo) متولد شد. گروو یک ابزار جالب است که به مالکان کسب‌و کار از طریق درس‌های کوتاه ولی مهم آموزش می‌دهد.

grove

 

ویژگی‌های گروو
•    ۱۰۰ سایت برتر: این لیست آموزش‌های سریع را فراهم می‌کند که منجر به درک بیستر در بیش از ۱۰۰ سایت برتر مانند گوگل و یوتیوب می‌شود
•    زمان‌بندی انعطاف‌پذیر: به شما اجازه می‌دهد تا با حرکات و گام‌های خود به مطالعه بپردازید.
•    درس‌های تصویری یک دقیقه‌ای:  دسترسی و استفاده روزانه را برای شما فراهم می‌سازد.
•    آزمون کوچک: به شما اجازه می‌دهد تا آنچه را در واقع آموخته‌اید، نشان دهید.
•    اکتشاف: راه‌های جدید برای مولد بودن و خلاقیت بر روی سایت‌هایی که در حال حاضر با آنها آشنا هستید را نشان می دهد.
گروو به رهبران کمک می‌کند تا تیم‌های خود را در همان مسیر نگه دارند. رهبران تیم و کارفرمایان می‌توانند پیشرفت کارکنان خود و یا اعضای تیم را پیگیری و در مورد دروس جدید با یکدیگر بحث کنند. این باعث می‌شود زمان زیادی صرفه جویی شود برای اینکه یادگیری سریع یک یا دو درس در صبح آسان است و کارکردن بر روی سایر دروس تا آنکه تمام گروه در یک یا بیشتر سایت‌ها آموزش دیده می‌شود.

۶- دروپ‌باکس برای کسب‌وکارها
همه ما درباره دروپ‌باکس شنیده‌ایم. ابزار به اشتراک‌گذاری اسناد که به افراد اجازه می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و فایل‌های خود را به شکل یکسان و بدون هیچ‌گونه مشکل ادغام سازی، به اشتراک بگذارند.

drop
این یک ابزار عالی و ساده برای مردم است، اما دروپ‌باکس در حال حاضر نسخه جدیدی را برای‌ کسب و‌کارها شروع کرده است که گزینه های بسیار بیشتر و انعطاف پذیرتری ارایه می‌دهد.
ویژگی‌های بزینس دروپ‌باکس
•    تاریخ نامحدود: شما می‌توانید تغییرات و تفاوت نسخه‌ها را از زمان تولد فایل دنبال کنید.
•    هزار گیگابایت از ذخیره سازی: در همان حال که کسب و کار رشد می‌یابد به صورت رایگان و بدون شارژ افزایش می‌یابد
•    شبکه LAN و همگام سازی دلتا: سیستم های بسیار قابل اعتماد که از عهده خطر متکی بر پلت فرم ابر برمی‌آید.
•    امنیت: اطلاعات کسب و کار خود را با رمزگذاری و تایید دو مرحله‌ای ایمن سازید.
•    ارتقاء یکسان: سوئیچ کردن آسان از حساب‌های  دروپ‌‎باکس اصلی
•    گزارش فعالیت‌ها: به شما اجازه می‌دهد تا آنچه را که برای اسناد شما اتفاق می‌افتد و اینکه چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرند را پیگیری کنید.
دروپ‌باکس در تلاش است که با همه رقابت‌هایی که وجود دارد به ابزاری غالب اعتماد تبدیل شود. آنها مطمئن هستند که تیمشان به سرعت به اجرای برنامه‌ها می‌پردازد و پشتیبانی زنده را برای کاربران فراهم می‌سازد. تاکید بر صرفه جویی در وقت و پشتیبانی زنده، اشتراک گذاری با یک کلیک و سیستم‌های قابل اعتماد ارزش‌هایی هستند که دنبال می‌شوند.
امنیت، یک مورد بیش از حد ضروری برای دروپ‌باکس است نه تنها به شدت رمزگذاری شده و از فرایند تعریف دومرحله‌ای توصیه شده صنعتی استفاده می‌کند، همچنین به مالکان اجازه می‌دهد که بر محتوای خود کنترل داشته باشند. هیچ کس نمی‌تواند اطلاعات شما را بدون اجازه خودتان بیرون از گروهتان به اشتراک بگذارد.

انگیزه، ترغیب کننده  بهره وری
این برنامه ها همه برای مقاصد مختلف در زندگی ما به عنوان صاحبان کسب و کار و یا کارکنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال، همه آنها در یک چیز مشترک هستند و آن این است که بهره وری و انگیزه شما را افزایش می‌دهد. این ابزار به شما کمک کند تا خود و کسب‌و‌کار خود را ترقی دهید. توانایی رشد یک محرک بزرگ برای مردم است و آنها را به کارشان و احساس ارزشمند بودن علاقه مند می‌سازد. این چیزی است که به طور مداوم نادیده گرفته است. این اپلیکیشن‌ها بسیار مهم هستند زیرا نه تنها آشکارا در وقت صرفه جویی می‌کنند و شما را در مسیر و همگام با دنیای فن‌آوری قرار می‌دهند بلکه همچنین به هر فرد کمک می‌کند تا انگیزه ماندن داشته باشند و این زمانی است که کار واقعی می‌تواند انجام گیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.