اپراتورها

تلفن همراه

October 13, 2013
1:25 یکشنبه، 21ام مهرماه 1392
کد خبر: 58113

راه حلهای ایرانسلی

در این بخش به معرفی بخشی از راه حل‌های ایرانسل در قالب محصولات و خدمات این اپراتور  می‌پردازیم:
 
 حساب کاربری ایرانسلی (e –Care)
حساب کاربری ایرانسلی، یک حساب اینترنتی است که به کمک آن مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری و نیز کاربران وایمکس ایرانسل می‌توانند تمامی امور مربوط به خط تلفن همراه و یا وایمکس خود را مدیریت کرده و از طریق آن پرداخت هزینه‌های تلفن همراه، خرید شارژ، تغییر طرح تعرفه، فعال‌سازی بسته‌های افزایشی و… را  انجام دهند.
مشترکین می‌توانند برای دریافت رمز حساب کاربری خود از طریق یکی از 3 روش «ارسال پیامک بدون متن به 130»، «تماس با شماره 700 از خطوط ایرانسل یا 09377000000 از سایر خطوط» یا «برنامه کاربردی ایرانسل من» رمز کاربری خود را دریافت کنند.
 
 کد طلایی # ۵۵۵*
ایرانسل برای رفاه حال مشترکین خود و خدمت‌رسانی بهتر به آنها، کد طلایی #555* را در اختیار مشترکین خود قرار داده است. بدین ترتیب کلیه مشترکین ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از روش‌های شارژ، نحوه فعال‌سازی بسته‌های تخفیفی، تنظیماتGPRS ،MMS و اطلاع از سایر خدمات ایرانسل، کد # 555 * را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری و از طریق فهرست‌های مربوط، به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
 
    تنوع طرح‌های تعرفه
ایرانسل علاوه بر تعرفه‌های عادی و پایه خود، طرح‌های گوناگونی را نیز به مشترکین خود عرضه کرده است. تنوع این طرح‌ها که برای مکالمه‌ها، پیامک‌ها و سرویس GPRS مشترکین در نظر گرفته شده است، به آنان این امکان را می‌دهد تا مطابق با مصرف خود، با انتخاب هر کدام از این طرح‌ها، هزینه تلفن همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند.
این طرح‌ها همواره در جشنواره ها و مناسبت های گوناگون به مشترکین عرضه می‌شود و از این رو آنان می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، طرحی را انتخاب کنند که برایشان مناسب باشد.
همچنین با در نظر گرفتن سلیقه‌های متفاوت، این طرح‌ها در دوره‌های روزانه، هفتگی وماهانه نیز در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. علاقمندان می‌توانند برای آگاهی از این طرح‌های متنوع، کد #۵۵۵ * را از خط ایرانسل خود شماره‌گیری و یا به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانیirancell.ir مراجعه کنند.
 
 فهرست طلایی
مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با فعال کردن سرویس فهرست طلایی، حداکثر 5 شماره ایرانسلی را به این فهرست اضافه کرده و در تمامی تماس‌های تلفنی خود با آنها از ۲۵درصد تخفیف برخوردار شوند. مشترکین پس از راه‌اندازی این سرویس، می‌توانند برای ثبت، حذف و یا مشاهده شماره در این فهرست، دستورالعمل‌های موجود، در وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی irancell.ir کدهای دستوری مربوطه را وارد کرده و دنبال کنند.
 
 سرویس اعلام دسترسی
به کمک این سرویس جدید، در صورتی که ایرانسلی‌ها با مشترکی تماس بگیرند و به دلیل خاموش بودن گوشی وی یا هر دلیل دیگر، تماس برقرار نشود، می‌توانند از در دسترس قرار گرفتن مجدد وی در شبکه (تا ۴۸  ساعت) مطلع شوند. برای استفاده از این سرویس کافی است کد#شماره مورد نظر*155*  را شماره‌گیری کنند تا به محض بازگشت مشترک مورد نظر به شبکه، از طریق یک پیامک، امکان تماس با وی، به تماس‌گیرنده اعلام شود.
هم‌اکنون استفاده از این سرویس تنها برای مشترکین اعتباری ایرانسل امکان‌پذیر است و هزینه استفاده از آن تنها ۱۳۰ ریال می‌باشد.
 
 پیام‌گیر صوتی
مشترکین ایرانسل به جای استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس‌گیرنده که تنها لیستی از شماره‌های تماس‌گیرندگان را در اختیارشان قرار می‌دهد، می‌توانند با فعال نمودن سرویس پیام‌گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام‌های گفتاری تماس‌گیرندگان را دریافت کنند.
این سرویس، قابلیت ذخیره ۳۰ پیام ۱۲۰ ثانیه‌ای را دارد و مدت باقی‌ماندن پیام‌ها در پیام‌گیر صوتی، در خصوص پیام‌هایی که شنیده نشده باشند تا ۲ روز، پیام‌هایی که شنیده شده و ذخیره نشده باشند تا ۷ روز و پیام‌هایی که شنیده شده و ذخیره شده باشند تا ۷ روز است.
مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری علاقمند، برای فعال‌سازی سرویس پیام‌گیر صوتی خود می‌توانند در هر زمان با شماره‌گیری کد دستوری #1*1*3*140* و مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی با شماره‌گیری کد دستوری  #1*1*3*130*   این سرویس را بر روی خط خود فعال کنند. پس از فعال‌سازی، هر زمان که مشترک خارج از محدوده پوشش شبکه ایرانسل بوده و یا تلفن همراه وی خاموش باشد، سیستم، پیام‌های گفتاری تماس‌گیرندگان  را ضبط خواهد کرد.
مشترکینی که از این سرویس استفاده می‌کنند، برای شنیدن پیام‌های خود می‌توانند با شماره ۷۱۰ تماس گرفته و از طریق تلفن همراهشان به پیام‌های گفتاری ضبط شده گوش فرا دهند. نکته جالب توجه این است که تماس‌گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام‌گیر صوتی، هزینه پرداخت می‌کنند و شما برای دریافت پیام‌های صوتی از خط ایرانسل خود هزینه‌ای نمی‌پردازید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.