اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 14, 2013
0:07 دوشنبه، 22ام مهرماه 1392
کد خبر: 58132

رایتل: تعرفه اینترنت ما از سایر اپراتورها هم کمتر است/تلویزیون موبایل در راه است

مدیر بازاریابی اپراتور سوم تلفن همراه تاکید کرد: اینترنت رایتل در مقایسه با سایر اپراتور‌ها تعرفه‌ی کمتری دارد و حتی گاهی نرخ اینترنت سیم‌کارت‌های دیتای ما از برخی ADSL‌ها هم ارزان‌تر است.
 
محمد فرجود در گفت‌وگو با ایسنا درباره بالا‌ بودن تعرفه‌های اینترنتی اپراتور سوم تلفن همراه اظهار کرد: نکته‌ی مهمی که باید درباره‌ی تعرفه‌ی رایتل توجه داشت آن است که نسبت به سایر اپراتور‌ها تعرفه‌ی ما اصلا گران نیست و به ویژه در خصوص برخی خدمات پایه، گاه حتی قیمت‌های ما پایین‌تر هم هست.
 
وی در عین حال گفت: به عنوان مثال در زمینه‌ی اینترنت ما در مقایسه با هر دو اپراتور فعال دیگر قیمت‌های پایین‌تری داریم و تعرفه‌ی سیم‌کارت‌های دیتای ما گاه حتی از برخی شرکت‌های ارائه‌کننده ADSL هم پایین‌تر است.
 
فرجود ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوبایت اینترنت ما در مصرف آزاد نیم‌ ریال هزینه دارد و این مبلغ در ساعات مختلف شبانه‌روز ثابت است در صورتی که این تعرفه در اپراتور‌های دیگر گاه تا هشت ریال هم می‌رسد.
 
مدیر بازاریابی رایتل در ادامه با تاکید بر این‌که برای کاربرانی که استفاده بیشتری از اینترنت دارند، فعال‌سازی بسته‌های اینترنت تاثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها خواهد داشت، گفت: در آینده نزدیک رایتل سرویس جدیدی با نام "چرتکه" راه‌اندازی خواهد کرد که در قالب آن افراد می‌توانند میزان مصرف خود را به تفکیک اعلام کنند و به‌طور مثال بگویند ماهانه چند ایمیل چک می‌کنند و چند ساعت در اینترنت به جست‌وجو می‌پردازند تا براین اساس بسته‌ای متناسب با نیاز آنها معرفی شود.
 
فرجود هم‌چنین از سرویس‌های دیگری که قرار است توسط اپراتور سوم ارائه شوند یاد کرد و یکی از این موارد را سرویس تلویزیون همراه معرفی کرد.
 
وی در توضیح بیشتر در این زمینه اظهار کرد: با استفاده از این سرویس کاربران می‌توانند بدون نیاز استفاده از هیچ‌گونه از تجهیزات خاص، تنها با استفاده از سیم‌کارت و گوشی تلفن همراه خود شبکه‌های تلویزیونی را دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: اکنون مراحل فنی ارائه‌ی این سرویس به پایان رسیده و پس از اخذ مجوز‌های لازم، اپراتور سوم آماده‌ی ارائه‌ی این سرویس خواهد بود.
 
مدیر بازاریابی رایتل در ادامه از ارائه‌ی نسل جدید مودم‌های رایتل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با استفاده از این مودم‌ها که رای فای نام گرفته 10 کاربر می‌توانند به‌طور همزمان از اینترنت 3G به صورت بی سیم استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.