اپراتورها

اینترنت و شبکه

بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

October 14, 2013
22:25 دوشنبه، 22ام مهرماه 1392
کد خبر: 58147

ارائه سرویس گیم به مشترکان ADSL استان تهران

به گفته مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، برای ارتقاء شبکه مخابرات و ارایه سرویسهای ارزش افزوده برنامههای ویژه ای داریم.
 
به گزارش ایسنا، علیرضا صیدی با بیان این مطلب گفت: شرکت مخابرات استان تهران اکنون 450 هزار مشترک فعال ADSL دارد که امیدوارم همزمان با افزایش تعداد مشترکان ارایه سرویس های ارزش افزوده بر بستر ADSL به مشترکان مخابرات استان تهران افزایش یابد.
 
تعرفه جدید IP TV به رگولاتوری برای تصویب ارایه می‌شود
 
وی افزود: در حال حاضر در دو منطقه 8 و 2 به صورت پایلوت سرویس IP TV راه اندازی شده و امیدواریم بتوانیم تا آخر سال این سرویس در هشت منطقه تهران آماده ارایه به مشترکان شود.
 
وی بیان کرد: از آنجا که در زمینه IP TV همکاری مشترکی با صدا و سیما داریم امیدواریم مدیران این سازمان نیز همکاری لازم را در جهت توسعه این سرویس داشته باشند.
 
صیدی در خصوص تعرفه استفاده از سرویس IP TV برای مشترکان تلفن ثابت گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه این موضوع نیازمند فرهنگ سازی است فعلا کف تعرفه 10 هزارتومانی را بابت یک ماه استفاده از این سرویس در نظر گرفته ایم.
 
وی افزود: در زمینه تعیین تعرفه برای اجرای طرح پایلوت با رگولاتوری هماهنگی لازم انجام شده اما برای ارایه سرویس در سطح شهر تهران پیشنهاداتی را با همکاری سازمان صدا و سیما آماده کرده ایم که در صورت تصویب از سوی رگولاتوری تعرفه های جدید را در این زمینه اعمال خواهیم کرد.
 
وی با بیان اینکه مذاکرات مختلفی با صاحبان محتوا داشته ایم تا سرویس های متنوعی روی بستر ADSL ارایه کنیم گفت: به عنوان نمونه ارایه سرویس گیم بر بستر ADSL یکی از این موضوعاتی بوده که پیش بینی می کنیم استقبال خوبی از این سرویس شود.
 
وی افزود: در حال حاضر یکی از شرکتهای فعال در زمینه گیم به ما پیشنهاد داده تا مشترکان ADSL شرکت مخابرات بدون استفاده از بستر اینترنت با استفاده از شبکه اینترانت امکان انجام بازی با سرعت بسیار بالا را داشته باشند که در این زمینه در حال مذاکره هستیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: برنامه هایی دیگری همانند راه اندازی سرویس های خرید، و آموزش از راه دور، را در دستور کار داریم که امیدواریم با راه اندازی این سرویس ها از آنها استقبال شود
 
وی در خصوص زمان راه اندازی این سرویسها گفت: امسال سعی می کنیم طرح پایلوت این سرویسها را انجام دهیم و سال آینده سرویس عملیاتی و با کیفیت را در اختیار متقاضیان این دسته از خدمات ارایه کنیم.
 
مخابرات استان تهران دیتا سنتر راه اندازی می کند
 
صیدی با بیان اینکه در حال حاضر مذاکراتی را با شرکتها و صاحبان محتوایی که اطلاعات آنها خارج از مرزهای کشور است انجام داده ایم افزود: مخابرات استان تهران این آمادگی را دارد این محتواها را به داخل کشور منتقل کند و برای این منظور حاضریم امکانات پهنای باند، فضا، لینک و پاور را در اختیار این شرکت ها قرار دهیم و در ازای آن مشترکان مخابرات بتوانند با سرعت بسیار بالا به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.
 
وی با تاکید بر اینکه اکنون مخابرات استان تهران دیتاسنتر اختصاصی ندارد، گفت: در این زمینه توسط شرکت خدمات اول TCT که زیر مجموعه شرکت مخابرات استان تهران محسوب می شود کارهای مطالعاتی برای راه اندازی دیتاسنتر در حال پیگیری است و ما هم به صورت همزمان زمینه فراهم کردن محتوای مناسب را در برنامه داریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.