تلفن همراه

گوشی

October 18, 2013
14:26 جمعه، 26ام مهرماه 1392
کد خبر: 58201

گجتی برای عکاسی راحتتر از خود توسط گوشی تلفن همراه

یک شرکت فناوری برای حل مشکل عکاسی کابران تلفنهای هوشمند از خودشان یک پایه برای ثابت نگاه داشتن دستگاه و یک کنترل از راه دور طراحی کرده که کاربر از فاصله سه متری با زاویه درست از خودش عکس بگیرد.
 
بسیاری از کاربران تلاش می کنند از دوربین دوم تلفن هوشمندشان برای گرفتن عکس از خود استفاده کنند اما به طور معمول این کار بدون مشخص شدن دست کاربر در عکس و یا زاویه بندی نامناسب امکان پذیر نیست.
 
شرکت فناوری فایرباکس برای حل این مشکل اقدام به ساخت کنترل تلفنهای هوشمند کرده است که با یک اپلیکیشن کار می کند و به کاربران این امکان را می دهد که از فاصله 3 متری از خودشان عکس بگیرند.
 
 
 
برای استفاده از این کنترل از راه دور با پایه ارائه شده همراه آن، می توان تلفن را در یک موقعیت ثابت نگاه داشت تا زاویه درست بدست آید این قطعه پلاستیکی که تلفن را ثابت نگاه می دارد به تلاش طولانی مدت کاربران برای حفظ تعادل تلفن و فشردن دکمه شاتر به صورت همزمان خاتمه می دهد.
 
این کنترل دستی 14.99 پوند قیمت داشته با با یک اپلیکیشن رایگان سیستم عامل iOS برای تلفنهای آی فون عرضه شده است.
 
 
کاربران برای عکس گرفتن از خودشان دکمه بالایی کنترل از راه دور را فشار می دهند. از سوی دیگر این کنترل از راه دو دارای دکمه دوم است که به کاربر این امکان را می دهد بین دوربین پشت و دوربین جلو هرکدام را که می خواهد انتخاب کند.
 
این کنترل از راه دور به صورت بی سیم از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می شود بنابراین نیازی نیست که به طور مستقیم به سمت تلفن گرفته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.