سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 18, 2013
20:50 جمعه، 26ام مهرماه 1392
کد خبر: 58211

رایانه کامل ایسوس مدل ET2321 با بدنه‌ای باریک و طراحی زیبا معرفی شد

رایانه کامل AIO ایسوس در اندازه 23 اینچ برای کاربردهای عمومی و خانگی معرفی شده است و از نمایشگر مجهز به IPS و فناوری صوتی سونیک‌مستر استفاده می‌کند. نمایشگر این مدل دارای کیفیت Full HD است و ET2321 دارای آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل به همراه پردازشگر گرافیکی Iris است که کارایی چشمگیری در اجرای محتوای تصویری دارد.
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رایانه کامل ایسوس ET2321 از یک طراحی باریک و زیبا برخوردار است و روی یک پایه فلزی به شکل منحنی قرار دارد. پنل نمایشگر این مدل با وضوح 1920 x 1080 تصاویر را با جزییات کامل در یک تصویر گسترده نمایش می‌دهد و فناوری IPS‌ در پنل این مدل نمایش درخشان و براق رنگ‌ها را با زاویه دید 178 درجه تضمین می‌کند. نمایشگر این مدل از نوعی لمسی است و بطور همزمان می‌تواند 10 نقطه لمس را تشخیص دهد که این ویژگی برای کار با عملکردهای ویندوز هشت مفید خواهد بود. ضمن اینکه می‌توان زاویه پنل را برای سهولت استفاده حین کار تا 25 درجه کاهش داد.پردازنده‌های نسل چهارم اینتل توانایی بی‌نظیری در پردازش‌همزمان چندین برنامه دارند و مصرف انرژی آنها نسبت به مدل‌های قبلی کاهش پیدا کرده است. رایانه AIO ET2321 ایسوس حتی حین اجرای نرم‌افزارهای سنگین کاملا خنک و بی‌صدا است و برای اجرای انواع محتواهای تصویری در آن از دو بخش گرافیکی استفاده شده است که شامل هسته گرافیکی Iris اینتل درون پردازنده و یک تراشه گرافیکی قدرتمند به نام جیفورس GT 740M است. ایسوس ET2321 اولین رایانه کامل در جهان است که از توان پردازش گرافیکی Iris اینتل بهره‌ می‌برد و تجربه بی‌نظیری از اجرای محتوای صوتی و تصویری مانند ویدیوهایی با کیفیت Full HD تا اجرای بازی‌های سه‌بعدی را فراهم می‌کند. همچنین تراشه گرافیکی GT 740M انویدیا در این مدل نسبت به نسل قبل تا 40 درصد توان پردازش سریع‌تری دارد. این ویژگی علاوه بر اجرای سریع‌تر بازی‌ها امکان ویرایش تصاویر و ویدیوها با سرعت بهتر را فراهم می‌کند. رایانه ET2321 نشان می‌دهد برای دسترسی به توان پردازش بالا، استفاده از یک کامپیوتر بزرگ رومیزی لازم نیست و یک رایانه کامل AIO با طراحی باریک خود می‌تواند فضای کار بیشتری برای کاربر فراهم کند و نیازی به حجم انبوهی از کابل‌ها هم ندارد. پایه ET2321 به شکل منحنی طراحی شده است که این ویژگی نمای زیبایی به این مدل می‌دهد و برخلاف سایر رایانه‌های AIO به قسمت پشت دستگاه متصل می‌شود. این شیوه طراحی ساده، شیک و جذاب است و به واسطه این طراحی منحصر به فرد از رایانه ET2321 می‌توان در خانه و محل کار استفاده کرد.
 
نمایشگر 23 اینچی با وضوح Full HD و پنل IPS در ET2321 تصاویر را با جزییات دقیق و کامل نمایش می‌دهد و مشاهده فیلم و اجرای بازی‌ها در آن با لذت بیشتری همراه است. پنل IPS این مدل دارای زاویه دید 178 درجه است و از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید رنگ‌ها را درخشان و زنده خواهید دید.
 
به دلیل استفاده از فناوری صوتی سونیک‌مستر در این رایانه، کیفیت صدا واضح و رسا است و صدا از طریق دو اسپیکر درونی به همراه یک subwoofer رومیزی منتشر می‌شود.
 
 تقویت صدا در رایانه AIO ET2321 بر عهده یک ابزار حرفه‌ای قرار دارد که در معروف‌ترین موزیک‌ها، فیلم‌ها و بازی‌ها بکار می‌رود و ضمن اینکه فناوری MaxxAudio در سال 2011 در گروه تجهیزات فنی مسابقه GRAMMY Award برنده شده است.
 
در رایانه کامل ET2321 برای افزایش عملکرد بخش ذخیره‌سازی از یک هارددیسک با ظرفیت یک ترابایت به همراه یک درایو پرسرعت SSD با ظرفیت 128 گیگابایت استفاده شده است که سرعت انتقال اطلاعات و اجرای نرم‌افزارها را افزایش می‌دهد. شبکه وایرلس این مدل از استاندارد جدید 802.11ac پشتیبانی می‌کند که سرعت آن به 967 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. همچنین رابط نسل سوم USB در ET2321 مزیت‌های استفاده از درایوهای جانبی تا 5 گیگابیت بر ثانیه را به همراه دارد که 10 برابر سریع‌تر از نسل قبل است و سرعت شارژ تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها نیز از طریق فناوری اختصاصی Ai Charger II تا دو برابر افزایش یافته است. این فناوری حتی در زمانی که دستگاه خاموش است می‌تواند به شارژ ابزارهای جانبی ادامه دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.