تلفن همراه

October 22, 2013
22:03 سه شنبه، 30ام مهرماه 1392
کد خبر: 58258

سامسونگ در دره سیلیکون مرکز R&D راه‌اندازی می‌کند

شرکت سامسونگ در نظر دارد مرکز جدید تحقیق و توسعه(R&D) خود را در دره سیلیکون یا همان قطب فناوری جهان راه‌اندازی کند تا به واسطه این مرکز بتواند امکان پیشرفت هرچه بیشتر فناوری‌های خود را فراهم آورد و فضای لازم برای توسعه نوآوری‌ها و همچنین همکاری با دیگر مراکز را نیز ایجاد کند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، سامسونگ اعلام کرد که در تاریخ 26 اکتبر مراسمی را برگزار می کند که طی آن مرکز جدید تحقیق و توسعه این شرکت کره‌ای در Mountain View واقع در کالیفرنیا آمریکا افتتاح ‌شود. این مرکز آکادمیک شامل دو بخش مجزا در "کلاس A" می‌شود که در مجموع فضایی به وسعت 385 هزار فوت مربع را به خود اختصاص داده است.
 
شرکت سامسونگ اعلام کرد که مرکز جدید تحقیق و توسعه آن واقع در دره سیلیکون در دسامبر 2014 به صورت رسمی افتتاح می‌شود.
 
"دنیل ایوم"( Daniel Eum) مدیر مرکز تحقیقات سامسونگ در آمریکا گفت: «مرکز جدید R&D ما فضای قابل ملاحظه‌ای را فراهم می‌آورد تا از طرح‌های ما برای  رشد استراتژیک در بخش‌های مختلف پشتیبانی کند و بهترین کارمندان در آن مورد استفاده قرار گیرند».
 
او همچنین توضیح داد: «این گسترش فعالیت‌ها در بخش تحقیق و توسعه در کنار ارتقا فعالیت‌های مرکز آکادمیک محصولات نیمه‌هادی سامسونگ در San Jose، تاریخ 35 ساله فعالیت‌های سامسونگ را درخشان‌تر می‌کند و امکان ارایه نوآوری‌های جدید را بیش از پیش فراهم می‌آورد».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.