فناوری اطلاعات

October 25, 2013
14:44 جمعه، 3ام آبانماه 1392
کد خبر: 58341

مایکروسافت به جنگ Salesforce می‌رود

نسخهٔ جدید و به‌روزرسانی شدهٔ CRM «نرم افزار به عنوان خدمت» (SaaS) مایکروسافت به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 
به گزارش JDN، در حال حاضر یکپارچگی این محصول با شبکهٔ اجتماعی یامر انجام شده و به زودی امکان استفادهٔ آن در آیپد و محصولات آندرویدی نیز مهیا خواهد شد. 
مایکروسافت چند ماهی است اعلام کرده، قصد دارد وارد دنیای محصولات Dynamics شود و به عنوان یک رقیب جدی برای Salesforce مطرح باشد. 
حالا به نظر می‌رسد که با عرضهٔ Dynamics CRM Online به طور جدی قدم‌هایی برای ورود به این بازار برداشته است. استراتژی اصلی مایکروسافت رقابت جدی با شرکت Salesforce اعلام شده است. یکی از ویژگی‌های اصلی این محصول قابلیت یکپارچه‌سازی با آفیس ۳۶۵ و نرم افزار ارتباطی لینک و قابلیت سینک با شبکهٔ اجتماعی یامر است. قدم بعدی این محصول یکپارچگی با رایانه‌های لوحی ویندوز ۸، تلفن‌های هوشمند ویندوز فون، آیفون، محصولات آندرویدی و آیپد است. 
ویژگی اصلی Dynamics CRM Online طراحی مجدد فرآیند کسب و کار با هدف ارتباط بهتر بخش‌های بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت‌ها اعلام شده است. مایکروسافت حدود ۳ سال است که روی موضوع مجازی‌سازی محصولاتش فعالیت می‌کند و قصد دارد به طور جدی وارد بخش محصولات مالی، خدماتی و تولیدی شود و بدین منظور همکاری تازه‌ای را با یکی از شرکت‌های حاضر در این بخش به نام InsideView آغاز کرده است. 
عرضهٔ محصول جدید مایکروسافت از ۳۰ اکتبر در امریکا و از ابتدای سال ۲۰۱۴ در سراسر جهان آغاز خواهد شد. 
مایکروسافت برای سال آینده به منظور بهبود محصولاتش سرمایه‌گذاری گسترده‌ای روی موضوعات بازاریابی و تحلیل داده‌های شبکه‌های اجتماعی انجام خواهد داد. کاری که چند وقتی است آن را آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرده به طور مرتب به روز رسانی Dynamics CRM Online انجام خواهد داد. 
باید دید که مایکروسافت با عرضهٔ این محصول جدید تا چه میزان می‌تواند با خدمات CRM شرکت Salesforce مقابله کند و در ‌‌نهایت این خریداران هستند که از بین این محصولات انتخاب می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.