اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2013
16:10 چهارشنبه، 8ام آبانماه 1392
کد خبر: 58453

انتفاع بیش از 2000 کودک از کمپین آموزش MTN کامرون

مبلغ 38.000 دلار جمع‌آوری شده طی برنامه داوطلبانه 21 روز باY’ello Care  گروه ام‌تی‌ان، برای 2100 دختربچه‌ای که نخستین بار به مدرسه می‌رفتند تجربه‌ای ماندگار خلق کرد.
 
اکثر این دختران بین 6 تا 15 سال سن داشتند و از منطقه بسیار محروم کامرون شمالی بودند که ماه گذشته با حمایت مالی ام‌تی‌ان کامرون مبنی بر پرداخت هزینه شش سال تحصیلی توانستند همراه با شروع سال تحصیلی به مدرسه بروند. 
 
پل نورمن، معاون منابع انسانی و امور شرکتی گروه ام‌تی‌ان گفت: «با وجود آنکه تحصیل حق تمامی کودکان است، هنوز بسیاری از کودکان به دلایل گوناگون از امکان دسترسی به سیستم تحصیلی محرومند. ما از صمیم قلب از ام‌تی‌ان کامرون به دلیل تلاش جهت پر کردن این شکاف سپاسگزاریم. همکاری آنان تا حد زیادی باعث ارتقاء و بهبود آینده این کودکان خواهد شد. تلاش آنان باعث افتخار جامعه ام‌تی‌ان است.»
 
کمپین جمع‌آوری اعانه، بخشی از برنامه ابتکاری و داوطلبانه کارکنان با نام 21 روز Y’ello Care است که در تمامی 22 شعبه ام‌تی‌ان در سراسر آفریقا و خاورمیانه اجرا می‌شود. 
 
طی کمپین 2013 کارکنان ام‌تی‌ان کامرون حدود 38.000 دلار اهدا کردند. آنها همچنین جهت ارتقاء کتابخانه دیجیتالی که سال گذشته احداث کرده بودند، محتوا و امکانات بیشتری  تدارک دیدند. علاوه بر این، آنها اصول اولیه استفاده از کامپیوتر را از طریق استفاده از کاروان سیار در مناطق پرجمعیت به عموم آموزش دادند. 
 
طی برنامه 21 روز با Y’ello Care، تمامی 22 شعبه جهت تعیین بالاترین سطح مشارکت کارکنان رقابت داشتند که شعبه ارائه‌دهنده نوآورترین و ابتکاری‌ترین طرح به عنوان برنده اعلام گردید.  ام‌تی‌ان کامرون برنده جایزه 100.000 دلاری برای دومین سال پیاپی شد. 
 
سال گذشته، ام‌تی‌ان کامرون به دلیل ایجاد کتابخانه دیجیتالی آنلاین جامع که اولین نوع خود در کامرون بود و ساخت یک مدرسه ابتدایی موفق به اخذ جایزه گردید. 
 
کارل توریولا، مدیر عامل ام‌تی‌ان کامرون حمایت مالی 2.100 نوآموز را برگرفته از روح رقابتی تیم خود دانست. «کارکنان ام‌تی‌ان کامرون از اقدامات ابتکاری مانند 21 روز با Y’ello Care  استفاده کردند زیرا برای آنها خدمت به جوامعی که در آن زندگی می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.» این کودکان از جوامع محروم در شمال کامرون هستند که محروم‌ترین منطقه در کشور است و دارای بیشترین تعداد کودکان محروم از تحصیل در کامرون می‌باشد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.