اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2013
18:30 چهارشنبه، 8ام آبانماه 1392
کد خبر: 58458

مخابرات: اختلال آنتن دهی تلفن همراه در ارومیه به علت افزایش ساختمان‌های بلندمرتبه بوجود آمده است

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی گفت: متاسفانه ساخت ساختمان‌های بلندمرتبه در ارومیه افزایش پیدا کرده و تبدیل به یک فرهنگ شده که این امر آنتن‌دهی خطوط تلفن همراه را با مشکلاتی مواجه ساخته است.
 
اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با ایسنای منطقه آذربایجان غربی، افزود: در فاز چهارم افزایش سایت‌های بی‌تی‌اس استان، 180 عدد نصب شد و در فاز پنجم قصد داریم 240 عدد دیگر را به این تعداد اضافه کنیم. این تعداد که در در فاز پنجم، نصب و راه‌اندازی خواهد شد معادل 40 درصد سایت‌های بی‌تی‌اس استان است.
 
وی افزود: با توجه به این‌که بررسی‌ها به نحوی انجام گرفته که تمامی نقاط شهر مشکلی در مساله آنتن‌دهی و پوشش نداشته باشند، امیدواریم مشکلات موجود با اتمام فاز پنج یعنی تا انتهای سال 92 به طور کامل رفع شود که البته این امر مستلزم همکاری مردم است.
 
اسماعیل‌زاده با اشاره به این‌که سایت‌های بی‌تی‌اس خطری برای مردم ایجاد نمی‌‎کنند، گفت: از مردم می‌خواهم توجهی به شایعات نداشته باشند چرا که این سایت‌ها هیچ مشکل و تاثیر نامطلوبی بر روی سلامت افراد ندارند و ما برای تایید این مساله از مستندات کافی برخورداریم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد مشکل و خطرات جانی توسط امواج بی‌تی‌اس مشاهده نشده است و حتی نامه‌هایی را از سازمان‌های بهداشت و انرژی اتمی دریافت کرده‌ایم که خطرناک نبودن این سایت‌ها را تایید می‌کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.