فناوری اطلاعات

November 3, 2013
0:40 یکشنبه، 12ام آبانماه 1392
کد خبر: 58536

ناهماهنگی در ثبت‌نام الکامپ نوزدهم

هفته گذشته خبری مبنی بر اینکه ثبت نام رسمی نمایشگاه الکامپ نوزدهم شروع نشده است، برروی سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منتشر شد این در حالی بود که پیش از آن سایت مجری نمایشگاه آغاز ثبت‌نام را هشتم آبان اعلام و قیمت غرفه‌ها را مشخص کرده بود.
 
این بیانه درحالی برروی سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منتشر شد که چندی پیش قیمت غرفه‌ها در الکامپ 92 اعلام شده بود.
 
متن بیانه‌ی این سازمان به شرح زیر است:
 
نظر به مذاکرات و توافقات انجام گرفته با شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران و مصوبات شورای سیاستگذاری نمایشگاه الکامپ 19، هنوز ثبت نام رسمی جهت اخذ غرفه آغاز نشده، لذا شایسته است تا زمان اعلام آغاز رسمی ثبت نام که با حضور نماینده این سازمان و نمایندگان سایر ارگانهای ذی ربط مطابق توافقات قبلی انجام می پذیرد، از هرگونه اقدام برای ثبت نام و پرداخت وجه خودداری شود.
 
اطمینان دارد مجری برگزاری نمایشگاه نیز توافقات فوق الذکر فی مابین این سازمان و شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران را محترم شمرده و مصوبات شورای سیاستگذاری را که موجب تحرک و اشتیاق فعالان صنف جهت حضور در الکامپ گردیده است، اجرا خواهد کرد".
 
در این باره کاظم آیت‌اللهی – رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور – در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: ناهماهنگی‌هایی در الکامپ نوزدهم بوجود آمده است.
 
به گفته او در این بین مقصر شرکت مجری نمایشگاه بوده که بدون مصوبات کمیته اجرایی نسبت به اعلام تاریخ رسمی در سایت خود www.iranelecomp.net اقدام کرده است.
 
آیت‌اللهی تاکید کرد: در رابطه با نمایشگاه الکامپ، شورای سیاست گذاری و کمیته اجرایی وجود دارد. درحقیقت شورای سیاست گذاری مسیرها و میزان قیمتها را مشخص می‌کند و وظیفه کمیته اجرایی تعیین زمان‌بندی ثبت‌نام و سایر مسوولیت‌های اجرایی نمایشگاه است.
 
او افزود: قرار بود برای رسیدن به برآوردی کلی در ابتدا تنها پیش‌ثبت‌نام صورت بگیرد اما اشتباهی از طرف شرکت مجری الکامپ 19 رخ داد و تاریخ ثبت نام به اشتباه هشتم آبان اعلام شد.
 
وی در ادامه توضیح داد: شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران، این اشتباه را پذیرفت و وعده داد که به شرکت مجری تذکر داده تا آن را اصلاح کند اما در حال حاضر تاریخ ثبت‌نام قطعی در الکامپ نوزدهم در سایت www.iranelecomp.net سیزدهم آبان ماه اعلام شده که این موضوع نیز سندیت ندارد چراکه هنوز مصوبه‌ای درخصوص تاریخ قطعی ثبت‌نام توسط کمیته اجرایی مشخص نشده است. در این رابطه قرار است جلسه‌ای تشکیل و تاریخ قطعی ثبت نام در الکامپ نوزدهم تصویب شود.
 
این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که 32 روز تا الکامپ نوزدهم زمان باقی مانده که قرار است در تاریخ 14 آذرماه تا 17 آذرماه در محل دایمی نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران برگزار شود و هنوز اقدامی در رابطه با اعلام رسمی تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ صورت نگرفته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.