بازی

فناوری اطلاعات

November 13, 2013
21:28 چهارشنبه، 22ام آبانماه 1392
کد خبر: 58762

M5Pro Xtreme پلکستور ابزار مناسبی برای خوره‌های بازی

Plextor که ابزارهای ذخیره‌سازی دیجیتالی پیشرفته ویژه بازی می‌سازد، دستگاه جدیدی با نام M5Pro Xtreme ارایه کرده که روی رایانه‌های گیمینگ نصب می‌شود و انتظار می‌رود به یک ابزار مناسب و کاربردی برای خوره‌های بازی تبدیل شود.
 
افزایش سرعت
سرعت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است و این قابلیت فرآیند بازی را تسریع می‌کند.
از یک دهه پیش که بازی‌ها شکل امروزی به خود گرفتند و هوشمندتر شدند و جزییات بیشتری به آنها اضافه شد و وضوح تصویر نمایشگرها افزایش یافت، سایز بازی‌ها هم تغییر کرد و حجم آنها از چهار به 10 گیگابایت افزایش یافت.
از آنجا که زمان اجرای بازی اهمیت ویژه‌ای دارد، کارت‌های Plextor SSD روند خواندن و زمان اجرای بازی را کوتاه کرده و تسریع می‌بخشد. گزارش‌ها حاکی است نسخه 128 گیگابایتی M5 Pro ، 70 درصد سریع‌تر از HDD است.
اجرای سریع‌تر
پیشتر بازیکن برای اجرای یک بازی نیاز بود که آن را چند بار اجرا کند تا به سرعت مورد نظر دست یابد.
در بازی‌های چند نفره سرعت اهمیت بیشتری می‌یابد، بر این اساس Plextor SSD سرعت اجرای بازی را افزایش می‌دهد.
یک بازی بی‌دغدغه
اگر قرار باشد همه جوانب بازی را در نظر گرفت، مخصوصا برای کسانی که به بازی‌هایی مثلBattlefield و Call of Dutyعلاقه دارند، حتی با بهترین کارت‌ گرافیک‌ها و پردازنده‌ها، گاهی صفحه نمایش با مشکلاتی مثل پرش همراه می‌شود که باعث کندی روند بازی می‌شود و این قضیه گاهی از نصب و فعال‌شدن آنتی‌ویروس یا مشکلات ویندوز در حین بازی ناشی می‌شود. اما با جایگزین کردن Plextor SSD به جای HD می‌توان این مشکل را برطرف کرده و از کندی سرعت بازی که در اثر پاپ‌آپ‌های ناگهانی به وجود می‌آید، جلوگیری کرد.
Plextor M5Pro Xtreme سرعت بسیار بالایی دارد و گیمرها به آن اوارد نقره‌‌ای داده‌اند.
بر این اساس پیش‌بینی می‌شود Plextor's M5 Pro نسل سوم کنترلرهای Marvell و Toggle Mode NAND 19 نانومتری توشیبا را به خدمت بگیرد تا عملکرد بهتری در هر زمینه داشته باشند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.