بازی

فناوری اطلاعات

November 15, 2013
9:43 جمعه، 24ام آبانماه 1392
کد خبر: 58782

Destructamundo یک بازی در مورد ویرانی بین سیاره ای از Robotube Games

Destructamundo بازی پازلی جدیدی است ازشرکت Robotube Games، که برندی زیر مجموعه شرکت Gaijin Games،از مجموعه استودیو های Santa Cruz است.
 
به گزارش گروه بازیهای ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در بازی Destructamundo، بازیبازان باید به نژادی از آدم فضایی هایی که پرسه زنان در حال گردش هستند کمک کند، تنها روش بقای این بیگانگان فضایی مهاجرت کردن از یک منظومه ستاره ای به منظومه ای دیگر برای بهره برداری کردن از منابع طبیعی باقیمانده آن سیاره است.
 
هر مرحله از این بازی شامل سیاره هایی ست که ماهواره هایی در جهت عقربه های ساعت در حال چرخش به دور آنها هستند. برای نابود کردن سیاره باید ماهواره های آن را از بین ببرید، که در ابتدا یک انفجار ایجاد کنید تا به نوبت بصورت زنجیروار انفجار های بیشتری را در طول مرحله باعث شود. هدف نابود کردن تمامی ماهواره با کمترین تعداد انفجار است. 
 
Jason Cirillo قرار بود که دموی بازی را امروز در فستیوال day of the dev در گردهمایی سن فرانسیسکو اجرا کند. Cirillo گفت هدف ما این بود که در ژانویه یا اوایل سال جاری، بازی را در حدود 1 یا 2 دلار عرضه کنیم."
نسخه ای که من آن ارائه کردم بر روی میکروکنسول Ouya یا یکی از پلتفرم هایی که این را پشتیبانی می کند اجرا میشد. اما متاسفانه Cirillo وارد هیچ جزئیاتی در مورد توانایی های پلتفرم نشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.